čtvrtek 24. října 2013

Boty, botky, botičky

Krásný večer dámy a slečny, zkrátka milé ženy!


Počasí nás pořád mile překvapuje, proto směle můžeme ze šatníku vytáhnout i kousky, které jsme uložily k zimnímu spánku. Musím na sebe prozradit, že jsem velká milovnice podpatků a čím vyšší, tím lepší. Popocházení v lehoučkých, pohodlných botách bez podpatků jsou pro mě hotová muka a zároveň velké nebezpečí. Protože každou chvíli hrozí, že si zvrtnu kotník. Teď si určitě dovedete představit, jak trpím v posilovně, když musím obout tu podivnou placku s tkaničkami, které se říká tenisky. 

 












Rozmarné, originální a nápadité přesně takové jsou boty značky Gianni. Nepřehlédnutelné boty v džungli velkoměsta. Unikátní stylová elegance zvířecích vzorů je nadčasová a rozhodně nezapadnete v davu. 






Myší kožíšek nemá jen princezna se zlatou hvězdou na čele... Kožíšek nezahřeje a spíše se hodí na jarní procházku nebo chladnější letní podvečer pod širým nebem než do studeného počasí. 


detail kožíšku

Nejsem žádná lebková maniačka. Když jsem si kupovala tyto kraťasy nevšimla jsem si na nich lebky zubící v posměšném šklebu. Až po pár měsících jsem si všimla těchto hrůzu nahánějících přikrášleních. Kraťasy jsem si oblíbila a bylo by mi líto nechat je ležet ve skříně. Proto dělám, že nejsou. Jak se vám líbí kraťasy "bez lebek"?




kožíšek Fashion Hit; tričko Calvin Klein; pásek Tally Weijl; kraťasy Met; nízké kozačky Gianni

Žádné komentáře:

Okomentovat