pondělí 7. října 2013

Jemné pohlazení od Lush



 Krásný večer dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

Po řadě experimentů s nejrůznější pleťovou kosmetikou jsem se vydala na přírodní cestu čerstvé ručně vyráběné kosmetiky. Pro svou smíšenou pleť se sklonem k pupínkům jsem si naordinovala Lush zázraky z černých kelímků. Návštěva v prodejně v pražském Palladiu se promění v nezapomenutelný zážitek. Kdo by odolal?

zábavné popisky



Lush předpis:

HERBALISM – brčálově zelená čistící roláda s vůní rozemletých bylinek odstraňuje přebytečný maz a poradí si s pupínky. Jemným peelingem odstraňuje nečistoty a make-up. Pleť je krásně čistá, vláčná a hebká, že budete mít nutkání pořád 
se dotýkat. Dlouho vydrží opečovávat pleť, protože na jedno čištění si vystačíte s uždíbnutou pastou o velikosti hrášku. 

Z výtek snad jen, že tuhý čistič nedrží pohromadě a místo z dlaní na tvář, může skončit v umývadle. Kousek rolády promícháte na dlani s vodou, až se vytvoří jemná kašička a promasírujete obličej. Neděste se při pohledu na sněhově bílý ručník, který se proměňuje v brčálově zelený bavlněný materiál. Jde to vyprat. Pohlídejte si datum spotřeby, který je nutno použít dříve než jiné výrobky Lush sortimentu. Obvyklá spotřeba mazlavé rolády je do tří měsíců.



TEA TREE WATER – moje první pleťová voda s rozprašovačem a rychle jsem zapomněla na kosmetické tamponky. Zamilovala jsem si okouzlující vůni čajovníku a grepu. Stahuje póry, pleť sjednocuje a povzbuzuje. Tea tree water nosím v kabelce pro příjemné osvěžení pleti kdykoliv během dne. Nevýhodou je, že kvůli černé lahvičce nevíte, kolik vám ještě toho zázraku zbývá. Takže zavřít oči a stříknout.



VANISHING CREAM – lehký krém se rychle vstřebá a hojí pupínky. Pleť je krásně hebká, hydratovaná a nemastí 
se. K jeho aplikaci stačí malé množství, a tak vám dlouho vydrží. Vyznačuje se výraznou vůní levandule, na kterou si je třeba zvyknout.




ENCHANTED EYE CREA – lehký oční krém neštípe a dobře se s ním pracuje. Dodává jemné pokožce kolem očí dostatečnou hydrataci. Stejně jako i u Tea tree water přes černou lahvičku není vidět, kolik vám ještě zbývá šetrné směsi.


K nákupu jsem dostala dva vzorečky krájených mýdel Rock Star a Dirty. Rock Star roztomile růžové mýdelko s úžasnou vůní vanilky a bonbónů. Bez peelingové složky a dělá pěknou pěnu. Měla jsem, co dělat, abych se od něj odtrhla a přestala ho očichávat. Naopak Dirty není žádný slaďoušek. Je to svěží, energetické, mátové mýdlo určeno pro ni, ale i pro něj. U mě vedou sladké vůně, proto mě více potěšilo mýdlo Rock Star.



Nakupujete v Lush a jaký je váš favorit?


Žádné komentáře:

Okomentovat