pátek 18. října 2013

Omalovánky s paletkou Naked Urban Decay


Přeji krásný pátek!


Pozor, zaostřeno na oči. Jak již titulek napovídá, v hlavní roli je úžasná paletka očních stínů Naked Urban Decay. 
Líčení se hodí na večerní party, ale klidně i na denní nošení. Pojďme se do toho pustit.



Krok za krokem s Miss Alexy

Oči:
Začala jsem tím, že jsem nanesla Artdeco bázi pod oční stíny. Celé oční víčko až pod obočí sjednotil stín Naked. Na celé pohyblivé víčko jsem nanesla třpytivý odstín Sidecar. Střed pohyblivého víčka prozářila krásná zlatá barva Half Baked. Od vnějšího koutku oka jsem stínovala barvou Hustle až do třetiny pohyblivého víčka. Stín Hustle jsem přetáhla až do záhybu. Horní víčko jsem orámovala tmavě hnědou barvou Darkhorse, kterou jsem ještě přetáhla do třetiny vnitřního koutku oka. K rozjasnění vnitřního koutku oka a pod obočí posloužil stín Virgin. Na jemné oční okolí jsem nanesla korektor Helena Rubinstein magic concealer, odstín 02 medium. Při líčení dolní vnější linky jsem využila barvu Hustle. Od vnějšího koutku oka doplnil vnější linku stín Darkhorse, ale jen do vnější třetiny linky. Na horní i spodní řasy jsem nanesla řasenku Benefit They’re Real. Pomocí stínu na obočí Essence jsem si upravila obočí. Z duo paletky jsem použila tmavší odstín. 






Tvář:
K sjednocení barevného tónu pleti a minimalizací pórů zvolila jsem podkladovou bázi Benefit The Pore-Fessional. Lesklá pleť se zahalila do matného závoje make-upu Chanel Mat Lumiére Teint Fluide, odstín 30 cendré. Kompaktním pudr Shiseido Multi-Shade Enhancer, odstín sunset glow zafixoval make-up. Sypký bronzer Mac, odstín golden zvýraznil vrchní část lícních kostí. Ruměnec vykouzlila tvářenka Mac, odstín gleeful.
 

Rty:
Rty jsem vykreslila a vyplnila fixou MUA, odstín Kissaliciousa a poté přetřela balzámem na rty Astrid Pearl and Shine.

 

 


Hotovo. Jak se vám líčení líbí?


 



Žádné komentáře:

Okomentovat