úterý 11. února 2014

Valentýnské líčení

Krásný večer dámy a slečny, zkrátka milé ženy!


Ať už máte chuť slavit den svatého Valentýna či jste zarytým odpůrcem komerčního šílenství kolem únorového svátku lásky a zamilovaných, vyzkoušejte se mnou valentýnské líčení, kterým se můžete nechat inspirovat i na jakékoliv jiné rande. Tady je postup k líčení, ve kterém jsem se zaměřila na ty. Muži nemají pochopení pro výrazný oční make-up. Experimenty s nápadným kouřovým líčením raději odložte na dámskou jízdu. Červené rty jako symbol zářící ženskosti přitahují pohledy. Ale sytá barva obtiskla na tváři vašeho partnera, není tím pravým afrodiziakem. Proto zvolte neslíbatelnou rtěnku, která vydrží i vášnivý polibek. A mějte na paměti, že oslnit můžete bez ohledu na jakékoliv datum. 

Krok za krokem s Miss Alexy

Oči:

Pod oční stíny jsem použila podkladovou bázi Artdeco. Celé pohyblivé víčko a také záhyb oka zvýraznil zelenkavý stín značky MAC, Lucky Green. Vnitřní koutek oka a oblast pod obočím jsem rozjasnila barvou Cosm’etika v tělovém perleťovém odstínu. Tmavě hnědým stínem 45 Lavish Mink z vánoční paletky Estée Lauder Pure Color jsem orámovala horní víčko a linku jsem před koncem víčka mírně táhla směrem nahoru. Jemnou kůži kolem očí sjednotil a prozářil korektor Dior Skinflash Radiance Booster Pen v odstínu 002 Candle Light. Oční stín MAC, Lucky Green posloužil k orámování dolního víčka. Obočí jsem zvýraznila tužkou na obočí MAC v odstínu Strut a gelem Brow set taktéž značky MAC v odstínu Beguile. Spodní a dolní řasy natočila černá řasenka L'ORÉAL False Lash Wings.

Tvář:

Na tvář jsem nejprve aplikovala zmatňující bázi pod make-up MUA Fashionista - Secret Mattifying Primer. Pleť jsem sjednotila make-upem Chanel Mat Lumiére Teint Fluide v odstínu 30 Cendré a zafixovala pudrem Guerlain Les Voilettes Transparente Voile de Matité v odstínu 3 Medium. Tvářenka Mac v odstínu Pink Swoon rozjasnila tváře.

Rty:

Sytou rudou barvu a elegantní lesk dodala rtům rtěnka Make Up For Ever Aqua Rouge v odstínu č. 8.



Žádné komentáře:

Okomentovat