úterý 4. února 2014

Vášeň pro barvy



Krásné odpoledne dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

Dneska jsem si pro vás nachystala líčení v tónech fialové a stříbrné. Líčení je sice výraznější, ale odvážnější milovnice make-upu ho mohu směle nahradit za svůj denní okrašlující rituál. Pro tuto příležitost jsem použila paletku Pure Color Estée Lauder z kufříku plného barev z vánoční edice, která má v omalovánkách svou premiéru. Pojďme se do toho pustit.



Krok za krokem s Miss Alexy

Oči:
Jakmile jsem poprvé vyzkoušela podkladovou bázi pod oční stíny, tak už si bez tohoto pomocníka nedovedu představit líčení. Na celé víčko aplikovala jsem podkladovou bázi značky Artdeco. Pohyblivé víčko zvýraznil stříbrný stín z paletky Pure Color Estée Lauder, barva 48 Silver Bell. Od vnějšího koutku oka až do záhybu jsem nanesla fialovou barvu taktéž z paletky Estée Lauder Pure Color, 09 Amethyst Spark. K rozjasnění vnitřního koutku oka a pod obočí se skvěle hodil stín 01 Pink flash  z paletky Estée Lauder Pure Color. Rozjasňující korektor v peru Dior Skinflash, jehož recenzi jste si mohly přečíst v předešlém postu, postaral se o jemnou kůži kolem očí. Horní víčko jsem orámovala tekutou linkou Estée Lauder Double Wear v odstínu 01 Black. K dolní lince posloužil modrý stín z paletky Estée Lauder Pure Color, 68 Nocturnal Blue. Čtvrtinu dolního víčka od vnějšího koutku oka doplnil černý stín z paletky Guerlain Crazy Paris, barva 6 Crazy Paris. Na intenzitě pohledu přidala vnitřní linka vytvořená kajalovou tužkou Estée Lauder Pure Color, 01 Blackened Black. Řasenka L'ORÉAL False Lash Wings vytvořila hustý vějíř řas. Obočí jsem vykreslila tužkou na obočí MAC v odstínu Strut a pročesala kartáčkem s gelem Brow set taktéž značky MAC v odstínu Beguile.

Tvář:
Může se zdát, že největší pozornost je věnovaná očnímu make-upu. Nesmíme však zapomenout na sjednocení pleti, aby nám mohlo celé líčení krásně vyniknout. K dokonalému sjednocení pleti postupujeme následovně: nejprve je důležité aplikovat podkladovou bázi, zvolila jsem Lancome La Base a poté make-up Chanel Mat Lumiére Teint Fluide v odstínu 30 Cendré. Korektor Make Up For Ever, č. 325 zakryl drobné nedostatky. Make-up jsem zafixovala sypkým pudrem Chanel Poudre Universelle Libre, odstín 30 Naturel. Bronzer nahradil tmavší kompaktní pudr Lancome Teint Miracle, 04 Beige Nature. Svěží vzhled tvářím dodala tvářenka Flormar Terracotta Blush č. 45.

Rty:
Lesk Make Up For Ever Lab Shine Metal Collection dodal rtům barvu a efekt kovového třpytu v odstínu M6. Kontury rtů jsem zjemnila korektorem Boi-ing, 01 od značky Benefit.




Žádné komentáře:

Okomentovat