pátek 14. března 2014

Glamour to go

Zdravím dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

Připravila jsem si pro vás můj nový make-up poklad. Jde o paletku Too Faced Glamour To Go jako stvořenou na cestování. Skrývá v sobě krásné stíny, bronzer, tvářenku a lesk na rty ve vintage designu pro milovnice retro stylu. Všechny tyto poklady jsem namíchala do dnešních omalovánek a tradá tady je výsledek… Neochudím vás ani o recenzi, ale na tu si ještě budete muset počkat.



Krok za krokem s Miss Alexy

Oči:

Na celé víčko jsem nanesla podkladovou bázi Too Faced. Následně k líčení očí posloužila šikovná paletka Too Faced Glamour To Go. Pohyblivé víčko a záhyb oka zvýraznila hnědá barva Velvet Matte Cocoa. Vnitřní koutek oka a oblast pod obočí prozářil bíložlutý stín Cream Shimmer z hvězdné paletky Too Faced Glamour To Go. Kruhy pod očima zamaskoval rozjasňující korektor v peru Dior Skinflash Radiance Booster Pen, 002 Candle Light. Obočí vykreslil stín 04 Wild Sable z paletky Estée Lauder Pure Color. Černou řasenkou Max Factor Excess Volume jsem natočila pouze horní řasy.

Tvář:

Před make-upem jsem aplikovala podkladovou bázi Lancome La Base. Tvář sjednotil make-up Lancome Teint Idole Ultra 24 h v odstínu 02. Make-up zafixoval sypký pudr Chanel Poudre Universelle Libre v odstínu 30 Naturel. Tváře zdůraznil bronzující pudr a korálová tvářenka z paletky Too Faced Glamour To Go.

Rty:

Rty jsem orámovala konturovací tužkou Essence v odstínu 11 In The Nude a poté aplikovala lesk taktéž z paletky Too Faced Glamour To Go. 


Žádné komentáře:

Okomentovat