sobota 22. března 2014

Too Faced hvězdné omalovánky



Krásný večer dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

Paletka Too Faced nabízí vícero kombinací, proto přináším další variaci Glamour To Go. Jestli vás líčení zaujalo či nikoliv, to už je na vás…

Oči:

Začala jsem aplikací podkladové báze Too Faced na celá víčka. K líčení očí jsem využila oční stíny Too Faced z paletky Glmaour To Go. Vnitřní koutek oka prozářila bronzově zlatá barva Bronze Copper Shimmer. Na celé pohyblivé víčko jsem nanesla šedofialovou barvu Cool Taupe Shimmer, kterou jsem vrstvila se světlounce růžovým stínem Sheer Pink Opabescence. Vnější koutek oka a záhyb oka zvýraznil hnědý matný stín Vevet Mate Cocoa. Pod obočí jsem použila stín Cream Shimmer. Horní víčko orámovala linka očním stínem Slate Grey Shimmer. Oblast pod očima jsem projasnila korektorem Dior Skinflash 002 Candle Light. Dolní víčko orámovala tenká linka očním stínem Bronze Copper Shimmer taktéž Too Faced Glamour To Go. Obočí jsem zvýraznila pomocí očního stínu 04 Wild Sable z paletky Estée Lauder Pure Color. Horní a dolní řasy natočila černá maskara Estée Lauder Sumptuous Extreme.

Tvář:

Na tvář jsem nejprve nanesla podkladovou bázi Lancome La Base a poté aplikovala make-up Guerlain Lingerie De Peau v odstínu 12 Rose Clair. Pleť jsem přepudrovala kompaktním pudrem Guerlain Les Voilrttes Transparente Voile de Matité v odstínu 3 Medium. Tváře prozářil zlatý bronzující pudr značky Too Faced z paletky Glamour To Go a tvářenka MAC, Gleeful.

Rty:

Rty jsem důkladně orámovala konturovací tužkou Maybelline Color Sensational, odstín 150 Pink a přetřela leskem L´Oréal Paris v odstínu Eve. 




Žádné komentáře:

Okomentovat