neděle 16. března 2014

Zlaté psaníčko

Pěkný večer dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

Kabelka neodmyslitelně patří k ženě. Dennodenně pojme všechny naše poklady, bez kterých není možné obejít se. Doprovází nás na cestách, do školy, práce či na rande. Správně zvolená kabelka povznese i obyčejný outfit k módnímu trendu. Kabelku volíme zejména podle dané příležitosti. Slavnostnější příležitost si žádá šáhnout po psaníčku.

Než jsem se vrhla do víru nákupního šílenství, jako správná stratéžka zadala jsem si jasný cíl: koupit krásné zlaté psaníčko. Cíl se zdál tak jednoduchý, ale po přechození všemožných obchodů jsem se obávala, že budu muset statečně ustoupit ze svých nároků a budu vděčná za jakékoliv zlaté psaníčko bez honosného podtitulu KRÁSNÉ zlaté psaníčko, ale kdyby bylo alespoň trošinku vzdálené od záplavy mini kabeleček, připomínající kýčovitý maturiťák. Z posledních sil nákupní mánie jsem zamířila do butiku 5.Avenue na Hradčanské v Praze a tam jsem objevila šperk přímo zlatý šperk – psaníčko Marc Jacobs. 


Žádné komentáře:

Okomentovat