neděle 13. dubna 2014

Čokoládové pokušení

Pěknou neděli dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

Milovnice sladkého zajásají. I když nepřináším recept pro mlsné jazýčky, ale líčení v čokoládových tónech, které si mohou dovolit i zapřisáhlé vyznavačky zdravého životního stylu. Po této čokoládě nepřiberete ani gram, ale určitě vám nejvíce bude slušet při uzobávání exkluzivní slasti delikates z království cukrovinek.

Krok za krokem s Miss Alexy

Oči:

Začala jsem nanesením podkladové báze Urban Decay. Pohyblivé víčko zvýraznil oční stín Black Gold Shimmer z plateky Too Faced Glamour To Go. Do záhybu oka jsem aplikovala hnědou barvu Velvet Mate Cocoa taktéž z paletky Too Faced Glamour To Go. Hnědou barvu jsem ve vnějším koutku oka povytáhla nahoru. Očním stínem MAC, Nylon jsem rozjasnila vnitřní koutek oka a oblast pod obočím. Podél horních řas jsem vedla černou gelovou linku – Estée Lauder Double Wear, kterou jsem ve vnějším koutku oka zvedla nahoru. Obočí vykreslil gel na obočí Make Up For Ever. Na oční okolí jsem použila korektor Dior Skinflash Radiance Booster Pen, 002 Candle Light. Černá tužka Estée Lauder Pure Color zvýraznila vnitřní linku a spodní linku. Spodní linku jsem navíc zjemnila stínem Black Gold Shimmer z plateky Too Faced Glamour To Go. Horní a dolní řasy natočila černá maskara Max Factor 2000 Calorie.

Tvář:

Na celou tvář jsem aplikovala podkladovou bázi Lancome La Base. Poté následoval make-up Guerlain Lingerie De Peau v odstínu 12 Rose Clair. Make-up jsem přepudrovala sypkým pudrem Chanel Poudre Universelle Libre v odstínu 30 Naturel. Lícní kosti podtrhl sypký bronzer MAC Golden Bronze a ruměnec dodala tvářenka MAC Pink Swoon.

Rty:

Rty jsem obkreslila konturovací tužkou Essence v odstínu 11 In The Nude a vymalovala rtěnkou Make Up For Ever Aqua Rouge v odstínu 2.


Žádné komentáře:

Okomentovat