úterý 1. dubna 2014

Ladybox březen 2014



Krásný den dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

Vypadá to, že jsem dítě štěstěny! Ne, nevyhrála jsem v loterii sedmicifernou částku, ale v březnové krabičce krásy mě svou přítomností poctil sám pan Doktor. A není to jen tak ledajaký pan Doktor, i když vám nepředepíše medicínu na chřipku či zlomenou nohu nezafixuje sádrou, za to však zvládá pěstící divy s pokožkou. Ano, řeč je o Dr.Hauschkovi v bio edici Ladyboxu.


DR.HAUSCHKA PLEŤOVÉ TONIKUM, plné balení

Obsah bylin jako úročníku a vilínu je znát při každém použití, protože krásná vůně pleťového tonika upozorňuje na přísady z čisté přírody. Cílem je dodat pleti růžový a oživený vzhled, ale není určen k dočišťování pleti. Jeho využití pěstícím účinkem nekončí, dále se může aplikovat k fixaci make-upu nebo k osvěžení pleti kdykoliv je třeba. Aplikace ve formě spreje je velice snadná. Jen mě překvapilo, že aplikátor není chráněn víkem. Velice zajímavý produkt, který mě nejvíce potěšil v březnové bio edice Ladyboxu. Jedinou mou výtkou, kterou mi snad pan Doktor odpustí je 100 ml balení, které se mi zdá málo na pleťové tonikum. Jenomže tak nám to pan Doktor naordinoval…

Cena – 518 Kč za 100 ml
Kde koupit? www.yinyang.cz



YVER ROCHER HYDRATAČNÍ MICELÁRNÍ VODA, plné balení

Yver Rocher micelární voda mě velice mile překvapila. Splňuje veškeré moje představy o ideálním odlíčení. Můžete mít pleťovou péči, která umí i zázraky k tomu luxusní dekorativní kosmetiku. Jak ale všechny tyto nánosy odstranit a to nejlépe v jednom kroku, šetrně a rychle? S touto vodou se mi to zdálo jako hračka. Make-up dokonce i oční líčení bylo v mžiku pryč bez podráždění očí. Navíc voda tonizuje pokožku pro zářivou a krásnou pleť.

Cena – 285 Kč za 200 ml
Kde koupit? www.yves-rocher.cz


URBAN VEDA RADIANCE DAILY FACIAL WASH, cestovní balení

Soulad s přírodou pokračuje i při představení značky Urban Veda, o které jsem předtím nikdy nic neslyšela. Jako první mě zaujala vůně, která je výraznější, a proto si nedovedu představit, jestli by to byla správná volba pro můj citlivý nosánek při každodenním použití. Jak tomu už tak u čistících gelu bývá, odstraňuje z pleti nečistoty. Rozjasňuje pleť a chrání před vnějším poškozením.

Cena – 269 Kč za 150 ml
Kde koupit? www.ladybox.cz



URBAN VEDA RADIANCE DAY CREAM, cestovní balení

Čichový aparát na pozoru a po čistícím gelu Urban Veda je na čase pleť ošetřit krémem. Sjednocuje tón pleti, rozjasňuje a hydratuje. Díky Bohu, že k seznámení došlo pouze v cestovním balení, protože přes tu intenzitu parfemace už bych snad ani nedopsala recenzi březnového Ladyboxu. Shrnuto, dvojka od Urban Veda mě nejmíň potěšila.

Cena – 499 Kč za 50 ml
Kde koupit? www.ladybox.cz



LAVERA UNIVERZÁLNÍ KRÉM, cestovní balení

Vůně univerzálního krému Lavera je velice příjemná a připomíná mi citronovou bábovku. Krém je hutný, dobře se roztírá a rychle se vstřebává. Co přesně znamená označení univerzální krém? Vystačíte si s ním v péči o tělo, ruce, ale i pleť a je vhodný i pro citlivou pokožku. V Ladyboxu na mě čekalo 25 ml tohoto krému, jak ideální právě do kabelky. Nebo ne? Balení v plechové dóze je hezké, ale nemyslím si, že je praktické. Otevírání a následné zavírání roztomilé plechové dózy byl problém. Nejsem si jistá, či jde dostatečně zavřít plechovku, aby se mimo ni nedostal krém.

Cena – 187 Kč
Kde koupit? www.ladybox.cz



KIVVI DENNÍ KRÉM, vzorek

Kivvi denní krém s obsahem vitamínů, extraktů z rostlin a olejů se postará o normální, suchou a citlivou pleť a redukuje známky stárnutí.

Cena – 724 Kč za 50 ml
Kde koupit? www.naturals.cz



WELEDA ZKLIDŇUJÍCÍ TĚLOVÉ MLÉKO, vzorek

Tělové mléko s BIO kokosovým a sezamovým olejem hydratuje pokožku bez parfemace s lehkým chladivým účinkem.

Cena – 439 Kč za 200 ml
Kde koupit? www.weleda.cz



SALCURA ANTIAC DAILY FACE WASH, vzorek

Čistící gel je ideální k ošetření pleti se sklonem k akné.

Cena – 275 Kč za 150 ml
Kde koupit? www.ladybox.cz



Jak jste byly spokojené s přírodní edicí Ladyboxu?

Žádné komentáře:

Okomentovat