čtvrtek 17. dubna 2014

Lakovaná krása

Pěkný večer dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

Při zeleném čtvrtku, kdy se chystáme na velikonoční hodování svátku jara. Stoly se plní pestrými kraslicemi, ve váze se vyjímají kočičky a z trouby se nese sladká vůně třeného velikonočního beránka, rozhodla jsem se vrátit v čase a zavzpomínat na Vánoce. Žádné koledy, opěvující malého Ježíška či rozjímaní se nad sněhovou nadílkou, které jsme si tuto zimu ani moc neužily.

Můj záměr je jiný, představit vám kousek z mého botníku, který jsem si pořídila právě o Vánocích. Lakované střevíčky se zlatým akcentem po stranách na mě čekaly ve Strollu. Jak je už u mě zvykem, vysoký jehlový podpatek nesměl chybět.


Nečekejte, že vám tady budu skládat ódy na pohodlnost obuvi. Kdo by mi to uvěřil? Ale na zajímavém provedení, kdy se propojila barva černá s červenou nelze nic vytknout. Jak se vám líbí lakovaná krása?


Žádné komentáře:

Okomentovat