pondělí 28. dubna 2014

Říše fascinace


Krásné pondělí dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

Věřím, že jste do nového či už pracovního nebo školního týdne vkročily pravou nohou, a aby nám neúprosné povinnosti rychleji ubíhali, vydejte se mnou do říše fascinace. Do říše fascinace, kde neplatí žádná pravidla, kde je nuda tabu, kde kralují barvy…



Oči:

Aplikovala jsem bázi pod oční stíny Urban Decay, Original. Na pohyblivé víčko a do očního záhybu jsem rozetřela jumbo tužku Nyx, 604 Milk Lait. K následnému líčení očí jsem využila paletku Guerlain Crazy Paris. Bílý stín z paletky sjednotil celé víčko až k obočí. Růžový stín zvýraznil záhyb oka. Na pohyblivé víčko jsem zvolila zlatou barvu. Horní víčko orámoval černý matný stín z paletky Crazy Paris a linku jsem přetáhla nahoru. Černým matným stínem jsem ještě vykreslila záhyb oka až ke vnitřnímu koutku oka. Na závěr jsem pod obočí a do vnitřního koutku oka dodala třpyt pomocí stínu MAC, Nylon. Oční okolí prozářil korektor Helena Rubinstein Prodigy Liquid Liht, 00 Universal. Černým stínem z paletky Guerlain Crazy Paris jsem orámovala i dolní víčko. Vnitřní linka černou automatickou tužkou Estée Lauder dodala na intenzitě pohledu. Horní a dolní řasy natočila černá řasenka Dior Diorshow Iconic. Obočí jsem vykreslila pomocí paletky Shiseido, BR 602.

Tvář:

Nejprve jsem nanesla podkladovou bázi Dior Pore Minimizer a poté následoval make-up Guerlain Lingerie De Peau v odstínu 12 Rose Clair. Menší nedokonalosti zakryl korektor Make Up For Ever Full Cover, č. 5. K fixaci make-upu posloužil kompaktní pudr Guerlain, č. 3 Médium. Lícní kosti zvýraznil sypký pudr MAC Golden Bronze. Ruměnec ve tváři vykouzlila tvářenka MAC, Gleeful.

Rty:

Rty jsem orámovala konturovací tužkou Maybelline Colorsensational, č. 150 Stellar Pink a zvýraznila rtěnkou Make Up For Ever Aqua Rouge, č. 16.

Jakkoliv lákavé to může být, okouzlení nehledejme v okázalostech komerčního žití, kde vévodí pozlátko věhlasných značek, ale v jedinečnosti okamžiku. Co vás v poslední době nejvíce fascinovalo? Jaká je ta vaše říše fascinace?



Žádné komentáře:

Okomentovat