čtvrtek 8. května 2014

Dívka s jediným přáním

Krásné sváteční odpoledne dámy a slečny, zkrátka milé ženy!


Včera byl můj den! Nestala jsem se ze dne na den matkou, nenechala jsem si okroužkovat prsteníček a ani jsem nezískala vědeckou hodnost kandidáta věd. Jen jsem včera slavila X-té narozeniny. Žádná divoká pařba, oteklé nohy, bolavá hlava a okno jako výkladní skříň.

šaty moda-style.cz; boty Gianna;

Lahodný medový dort posetý svíčkami hořící plameny. Sfouknout všechny svíčky, zavřít oči a něco si přát, protože že prý se to vyplní… Vzpomínám si, jako jsem nervózně přešlapovala v nových teniskách s motivy Želvy Ninja (každé trendy dítě muselo obout tento hit!) se zapletenou mašlí ve vlasech, neposlušné pramínky poletovaly do vysmáté dětské tváře a nevěděla jsem se dočkat, až sfouknu pět svíček na narozeninovém dortu a budu si moci něco přát. Přála jsem si růžový domeček pro plastovou princeznu nereálných křivek - panenku Barbie. Když jsem zasedla do lavic základní školy, aby mě naučili moudrou býti, jako jediný jedináček široko daleko přála jsem si bratra, žádné počůravající skvrně, ale hned velkého bratra. Jako puberťačka, ve které cloumají, hormony jsem snila o princi na bílém koni a nekonečné lásce. Jakmile jsem objevila, kouzlo lesklých stránek časopisů s věhlasnými značkami dychtila jsem po luxusní kabelce.

Místo rozkošného domečku pro divu od Mattela mým dárkem byla červená šlapací motokára, na které jsem si napoprvé rozbila levé koleno. V jedenácti letech se po mém boku nečekaně objevil parťák, který zpočátku jako parťák nevystupoval. Na zahradě mi zakopával mobil, make-up a pronásledoval mě na každém kroku zejména, když jsem měla rande. Můj první princ si přijel pro mě na rozbitém kole s rozteklou čokoládou v kapse. Naše nekonečná láska vyprchala po necelých třech měsících. Dneska se mi v sevřené dlani pohupuje kabelka světoznámého jména, jenže moje přání je tak trochu jiné. Přeji si jediné pro své blízké a sebe zdraví. Zní to jako otřepané klišé, ale můžete mít v hlavě plno přání a nápadů, ale jedině zdravý člověk může své sny nejen snít, ale žít!!!


Žádné komentáře:

Okomentovat