neděle 11. května 2014

Jehla a niť



Krásný večer dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

Všechny moje šaty mají svůj vlastní příběh. Jeden takový příběh se vám právě pokusím povyprávět. Hlavní hrdinkou jsou fialové šaty se zajímavým potiskem. 

šaty Comtessa; boty Guess

Napřed trochu teorie: každý či už velký nebo menší odborník na odívání nás před zasvěcením do tajů nákupního víru poučí, že základem je vybírat si oblečení, které nám sedí a ne, do kterého potřebujeme zhubnout. Dámy a slečny, ruku na srdce, která z nás si aspoň jednou za život nepořídila kousek do svého šatníku v menší velikosti v domnění, že do něj zhubneme? Zdá se to jako skvělá motivace začít s dietou. Po třech měsících pořád zatahujeme břicho a máme strach se zhluboka nadechnout, aby stříbrný knoflík nepoletěl z džínsu velikosti 26 za nehorázné peníze. Už je vám to povědomé?

Ale co když je vedle závislosti pořizování si nesedícího menšího oblečení ještě další závislost na nesedící větší kousky oblečení, než je naše velikost? Druhá možnost je mojí velkou závislostí. Není to, tak že bych po městských uličkách brouzdala v super plandavých šatech klidně i o tři velikosti větších než je moje konfekce. Můj trik je docela jednoduchý. Mám velmi šikovnou mámu, která tyto moje obsese léta trpí. Skvostně zvládá souhru jehly a nitě jako opravdová mistrová. Navíc do celého klání zapojí šicí stroj a dílo se hravě přetváří k obrazu mému.

Za maminčiny zlaté ručičky; za její trpělivost, protože občas nemám svůj den a ze mně se stává otravná dceruška; za to, že s bratrem dovedeme pozlobit, když si ji dovolujeme přezdívat MIMI; ale především za to, že je to moje máma a já ji mám moc ráda! MIMI (promiň, ale já musela), děkuji, že při mě stojíš a krásný den matek.

Otázka na závěr nemůže znít jinak než, jestli si kupujete oblečení, i když vám nesedí nebo je vám to naprosto cizí? Nezapomeňte, co je dneska za den, obejmete svou milovanou mámu a řekněte jí, co pro vás znamená. Ale hlavnější je nezapomenout, že na velká slova je dobré ukradnout si trošku z každého dne a ne pouze ve dnech, označených v kalendáři. 


Žádné komentáře:

Okomentovat