středa 28. května 2014

Lesk a třpyt

Hezké středeční odpoledne dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

Připravila jsem si pro vás omalovánkovou lahůdku, plnou třpytu a lesku. Pojďme se do toho pustit.



Krok za krokem s Miss Alexy

Oči:

Na celé oční víčko jsem aplikovala podkladovou bázi Urban Decay v odstínu Eden. K líčení očí posloužila paletka Too Faced Glamour To Go. Pohyblivé víčko zvýraznila třpytivá zelenozlatá barva Antique Gold Glitter. Vnější koutek a záhyb oka vykreslil šedý stín Slate Grey Shimmer. Do vnějšího koutku oka jsem ještě navíc aplikovala černý stín s lehkých třpytem Black Gold Shimmer. Barva Cream Shimmer taktéž z paletky Too Faced Glamour To Go prozářila oblast pod obočím a vnitřní koutek oka. Horní víčko orámovala černá tekutá linka Sensai. Ve vnějším koutku jsem linii lehce zvedla nahoru. Spodní linku jsem vytvořila pomocí černého stínu Black Gold Shimmer. Pod oči jsem nanesla korektor Helena Rubinstein Magic Concealer, medium. Obočí jsem zvýraznila paletkou Shiseido, BR 602. Horní a spodní řasy natočila černá řasenka Dior Diorshow Iconic.

Tvář:

Začala jsem aplikací podkladové báze pod make-up Dior Pore Minimizer. Make-up jsem použila Guerlain Lingerie De Peau, 12 Rose Clair. Drobné nedokonalosti zamaskoval korektor Make Up For Ever Full Cover, č. 5. Make-up zafixoval sypký pudr Chanel Poudre Universelle Libre, 30 Naturel. Ruměnec zvýraznila tvářenka z paletky Too Faced Glamour To Go.

Rty:

Rty jsem pečlivě orámovala konturovací tužkou Essence v odtínu In The Nude a vykreslila rtěnkou Estée Lauder, Vanilla Truffle.

Jak se vám líbí moje líčení? A máte rády třpytivé stíny?


Žádné komentáře:

Okomentovat