sobota 21. června 2014

Barevné řádění

Hezkou sobotu dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

Vím, že se opakuji, ale šaty mám moc ráda. Nosím je, i když venku mrzne, až praští. Kalhoty u mě moc nenajdete. Ale stane se, že občas při brouzdání po obchodech natrefím na kousky, které oblomí i moje ledové srdce vůči kalhotové módě.

Jedny takové moje zamilované jsou zrovna tyto s vysokým pasem a zajímavým potiskem, které hezky prodlužuji nohy. Svým materiálem jsou ideální na meziobdobí, kdy zima se již vzdala svého žezla a ulice se pořád ještě naplno nerozpálily. Kalhoty doplnila jsem jednoduchým bílým trikem a zkrácenou bundičkou, která vypadá nejlíp s vyhrnutými rukávy. Na nožky jsem obula saténové sandálky a tentokrát jsem ohromné doplňky nahradila drobnými stříbrnými náušnicemi.

Jak se vám líbí moje barevné řádění?

kalhoty Comtessa; triko Gianna; bundička Comtessa; sandálky H&M; náušnice Swarovski;

Žádné komentáře:

Okomentovat