neděle 15. června 2014

Dupačky


Hezký večer dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

Overal neboli dupačky, jak má ve zvyku moje máma pojmenovávat ho, není žádný módní výkřik, který krůček po krůčku dere se do světa. Zcela určitě se každé z nás již vryl do podvědomí a možná i nějaký kousek hrdě vlastníte. Svůj první overal jsem si koupila asi před šesti lety. Celkem jich mám čtyři a tento růžový je poslední, tedy zatím poslední.

Neznám jiný model, který se tak v hojné míře setkává s protichůdnými názory. Na jedné straně stojí zástup obdivovatelek, kde se samozřejmě řadím i já a proti nám vyrážejí zarputilé anti fanynky, které by jen stěží hledaly hezké slůvko na overal. Není to na mě ani na nikom, aby vám někdo si dovolil vnucovat určitý módní diktát. Na vás je v čem se dobře cítíme či co se vám jednoduše líbí. A mně se overal moc líbí, proto vám předkládám inspiraci. Mějte se krásně. 

overal ebay; pásek součást overalu; boty Guess; náušnice H&M; náramky H&M a Jannis;



Žádné komentáře:

Okomentovat