středa 11. června 2014

S nádechem romantiky


Krásné odpoledne dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

Teploty stoupají, a proto není od věci zamyslet se, jak by měl vypadat dokonalý letní outfit? Rozevláté šaty, šifónová sukně či ležérní kraťasy? Stačí si jen vybrat. Přináším vám inspiraci do horkých dnů s nádechem romantiky.

Sluníčko pálí a my odhalujeme mnohem více kůže. Jenomže tentokrát jsem na to šla opačně a zahalila jsem se do vzdušných dlouhých šatů. Nic by na tom nebylo zvláštního, protože mou lásku k šatům už máte dobře probádanou. A přece jedna zvláštnost nebo jich bude více? Pokud nepočítám večerní róby, kterým výhradně sluší dlouhá délka, tak můj šatník je hojně zásoben šaty v mini délce. Ale i dlouhá délka šatů má něco do sebe. Další paradox je, že nemám v oblibě zelenou barvu. Při nákupech dávám šanci i věcem, které bych nejraději hned zatratila, a nakonec mě mile překvapí, jak to vypadá ve finále.

V minulém příspěvku jsem se rozplývala nad čelenkou z umělých květin a tady si ji můžete prohlédnout. Řekněte, jaký lepší doplněk by se hodil k těmto lehounkým šatům?

Jak se vám líbí outfit? A co si nejraději oblékáte do horkých dnů?

šaty Comtessa; pásek součást šatu; náramky Jannis a H&M; čelenka Claire's, boty Nero Giardini;






Žádné komentáře:

Okomentovat