sobota 7. června 2014

Za maximální pohodlí


Krásný večer dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

Původně jsem se dneska s vámi chtěla podělit o recenzi očních stínů MAC, které jsem si koupila před třemi měsíci. Snad se nebudete zlobit, když oční stíny prozatím odložím stranou a pustíme se do nakupovacího víru.

Není nad to podlehnout nákupní horečce zrovna o víkendu. Přeplněné obchody, protože už dávno se nevyráží do přírody na chalupu, ale nakupovat ve snaze ulovit, co největší slevu, pokud se poštěstí. Prodavačky nestíhající u pokladny a ještě, když k tomu přičtu tropické teploty, rázem je z toho sobotní idylka. Dost toho sarkasmu, my ženy přece nakupování milujeme.


Vydala jsem se k bránám nákupního ráje s jasným cílem a to u mě není až tak časté, pořídit si boty, které nebudou pouze oplývat krásou, ale především budou pohodlím lahodit nožkám. Na první pohled to může vypadat velice jednoduše. Ale když jste milovnici vysokých podpatků, nástrahy na sebe nenechají dlouho čekat.

První nakupovací manévr nevyšel úplně podle plánů a už jsem si z obchodu natěšeně vykračovala s botičkami. Pohodlná obuv vypadá trochu jinak, ale kdo by dal košem rozkošným kráskám Pepe Jeans? V obchodě Deliberti jsem se krotila. Sice jsem pokukovala po růžových střevíčkách a dokonce jsem si je i vyzkoušela, ale velikost mi neseděla, proto loučení nebylo tak dramatické. Domů jsem si odnesla černé sandálky s pohodlným podpatkem Nero Giardini. Na fotografiích se můžou zdát jako obyčejné, ale na noze vypadají báječně.

Přiznávám, že nakupování u bot neskončilo. V Mangu mě okouzlilo černo stříbrné sako, které je tak trochu extravagantním kouskem, ale o tom někdy příště. Velkou radost mi udělala čelenka z umělých květin, kterou jsem objevila v Claire's

Jak se vám líbí boty? A jaké obuvi dáváte přednost - zdobicí, která potrápí i vytrénované nožky nebo maximální pohodlí?

Pepe Jeans
Nero Giardini

Žádné komentáře:

Okomentovat