úterý 1. července 2014

Já a mé druhé jemné já


Hezký červencový večer, dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

Kouřové líčení, orámovaná víčka, hustý závoj řas i rudé rty… Výrazné líčení mám moc ráda a nemám strach s ním se vydat vstříc běžným dnům, postrádající označení speciální příležitost. Ale čas od času ráda uberu a přikloním se k líčení v jemných tónech pro přirozenější vzhled. 



Oči:

Na celé víčko aplikovala jsem podkladovou bázi pod oční stíny Too Faced. Obočí jsem zvýraznila gelem MAC Brow Set, Beguile. Stín Max Factor v odstínu 02 Créme Champagne sjednotil celé víčko. Pohyblivé víčko a záhyb oka zvýraznil stín z paletky Urban Decay Naked v odstínu Naked. Linku jsem místo klasické tužky na oči nahradila očním stínem taktéž z paletky Urban Decay Naked, Dark Horse. Vnitřní koutek oka oblast pod obočím rozjasnil stín Virgin, Urban Decay Naked. Pod oči jsem aplikovala korektor Helena Rubinstein Prodigy Liquid Light, 00 Universal. Na horní řasy jsem nanesla jednu vrstvu černé řasenky Benefit They’re Real!

Tvář:

Na celý obličej nanesla jsem podkladovou bázi Dior Pore Minimizer Skin Refining Matte Primer. Aplikovala jsem make-up Sisley Phyto Teint Éclat, 1 Ivory. Drobné nedokonalosti zakryl korektor Make Up For Ever. Kompaktní pudr Guerlain Les Voilettes, 3 Médium zmatnil tvář. Tvářenka MAC Mineralize Blush, Gleeful dodala ruměnec.

Rty:

Rty jsem orámovala konturovací tužkou Maybelline Color Sensational v odstínu 150 Stellar Pink a namalovala rtěnkou Estée Lauder Pure Color, Pinkberry. Následně jsem rty lehce obtiskla do papírového kapesníku.





Žádné komentáře:

Okomentovat