čtvrtek 3. července 2014

Ladybox červen 2014



Krásný večer dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

V dnešním příspěvku zkoukneme červnovou kontroverzní krabičku krásy, která se kvůli chybičce nepozorného zaměstnance z týmu Ladyboxu skloňovala snad ve všech pádech. Nespoutané komentáře, dlouhá diskuze a zklamání. Aspoň tak nějak to vypadalo na facebookové stránce Ladyboxu.



INGLOT FREEDOM SYSTÉM LESK, plné balení

V červnové edici Ladyboxu obdržela jsem lesk na rty Inglot v odstínu 202. Je to korálově červená barva, která postrádá sytost, proto k nanesení musela jsem aplikovat mnohem více lesku, aby neprosvítala moje přirozená barva rtů. Korálově červená barvička připomíná zabarvený balzám. Rty nepokryl intenzivním leskem, což je škoda. Na rtech byl příjemný, ale výdrž není žádná sláva. Lehce je parfemovaný a cítila jsem z něj nasládlou vůni mandlového oleje. Hlavním problémem je jeho balení ve formě freedom system. Pokud nevlastníte magnetickou paletku, tak si můžete jenom nechat zdát vyrazit do ulic s leskem Inglot.

Cena – 170 Kč
Kde koupit? v prodejnách Inglot



LADYBOX ŠTĚTEC NA RTY

Štětec na rty je vyroben z dílny Ladyboxu. Na první pohled vypadá jako propiska. Přírodní štětinky šikovně střižené umožňují preciznější aplikaci. Zaujal mě důvtipný návod k použití, kdy se štětinky vysunou, až když se víčko nasadí z druhé strany. Tak trochu hlavolam, nemyslíte?

Cena – 89 Kč
Kde koupit? www.ladybox.cz



PALMOLIVE SPRCHOVÝ GEL SMOOTH DELIGHT, plné balení

Co tady k tomu dodat? Obyčejný sprchový gel z drogérky. Z plastové tuby se nese exotická vůně makadamiového oleje a kakaa, která však pod proudem tekoucí vody vytrácí se pryč.

Cena – 68,90 Kč
Kde koupit? v drogériích, supermarketech a hypermarketech



PHILIP B AFRICAN SHEA BUTTER GENTLE CONDITIONING SHAMPOO, vzorek

Kdyby tato vlasová péče byla poskytnutá v plném balení nebo alespoň v cestovním balení, tak bych radostně zajásala po červnové edici Ladyboxu. Se vzorkem o obsahu 15 ml jsem si vystačila na dvě použití. Zprvu jsem si myslela podle designu balení, že to je odlakovač. Šampon je vhodný pro všechny typy vlasů. Snadno se smyl vodou a je neparfemovaný.

Cena – 789 Kč
Kde koupit? www.ladybox.cz



PHILIP B PARABEN FREE LIGHT WEIGHT DEEP-COND CREME RINSE, vzorek

Kondicionér s obsahem bambuckého másla, pšeničných a sójových proteinů dodal vlasům lesk a snadno šly rozčesat. Během oplachování kondicionéru nezaznamenala jsem žádné problémy. Na rozdíl od šamponu je lehce parfemovaný.

Cena – 769 Kč
Kde koupit? www.ladybox.cz



DARA BAGS KOSMETICKÁ TAŠTIČKA BAGGIE

Tady se na mě usmálo štěstí… Protože při pročítání rozhořčených komentářů na facebookové stránce Ladyboxu jsem si všimla, že spousta Ladies dostaly kosmetickou taštičku velikostně připomínající spíše peněženku. Barevné provedení není podle mých představ a nerovnosti poukazují na nedokonalost výroby, ale jinak to není až taková tragédie.

Cena – 222Kč
Kde koupit? www.darabags.com



LASPLASH COSMETICS BÁZE POD OČNÍ STÍNY, plné balení

Celou kontroverzní edici Ladyboxu završila báze pod oční stíny, kterou jsem získala jako bonus, protože jsem ve správný čas, na který byla jsem avizována e-mailem, provedla objednávku. Bonus nebyla žádná velká výhra, proto pokud ho postrádáte v červnové krabičce krásy, tak nezoufejte. Bázi jsem snadno nanesla pomocí aplikačního štětečku. Zanechala nepříjemný lepkavý pocit na víčku. Báze je bezbarvá, proto jsem navíc ještě musela celé víčko sjednotit tělovým stínem. Její výdrž byla pět hodin. Stíny se sice neslily, ale jakoby se zcela vytratily.

Cena – 249 Kč
Kde koupit? www.ladybox.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat