pondělí 21. července 2014

LUSH 9 TO 5 a mám odlíčeno

Krásný večer dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

Každá z nás má své rituály či osvědčené triky pro krásu. Jedna svou porcelánovou tvářičku pečlivě hýčká bez nánosu dekorativní kosmetiky a další bez make-upu nevyleze ven ani jen vysypat koš. Jedno však máme společné, ve své kosmetické výbavě nesmíme postrádat odličovadlo, protože nejenže zatočí s líčidly, ale i nečistotami, které se během dne na pleti usadí jako prach, odumřelé buňky a pot.

K odlíčení věnuji dostatečnou pozornost, a i když jsem šíleně unavená, ulehám do peřin až s pokožkou zbavenou make-upu. Problémem bylo najít odličovač, který by nedráždil moje citlivé oči. Až jsem jednoho dne zavítala do voňavého krámku Lush, abych vyzkoušela čistící mléko 9 TO 5, a řeknu vám, že už jiné odličovadlo do rukou nevezmu.

Čistící mléko LUSH 9 TO 5

Pokud bych měla jednou stručnou větou popsat Lush čistící mléko, tak by to vypadalo asi takto: mandlové pohlazení 3 v 1. Přičemž čistící mléko zbaví pleť make-upu i očního líčení a ještě k tomu hravě nahradí tonizační vodu, kdy pokožku důkladně vyčistí a osvěží. Přiznám se, že jako druhý krok v každodenní péči o pleť ho nevyužívám. Za nádhernou vůni stojí mandlový olej a orchidej. Mám pleť smíšenou až mastnou, tedy hodně mastnou, proto mě těší, že po odlíčení nezanechává na pokožce mastný film. První odličovadlo, které nedráždí moje citlivé oči. Pleť je na dotek sametově jemná, hydratovaná a vyživená. Ke kompletnímu odlíčení jsem si vystačila se třemi vatovými tampóny. Prodává se v balení plastové lahvičce o obsahu 240 ml. Design balení v černobílém provedení, jak je již zvykem u Lush výrobků, je dost nudný a určitě by zasloužil větší divočinu.

Klady:

·         příjemná vůně,
·         3 v 1,
·         nezanechává mastný film,
·         ideální pro velmi citlivé oči;

Zápory:

·         vyšší pořizovací cena,
·         jednoduchý design balení;


Máte zkušenost s LUSH čistícím mlékem 9 TO 5? A jaké je vaše oblíbené odličovadlo? 


Žádné komentáře:

Okomentovat