úterý 29. července 2014

Mrkací panenka s řasenkou Benefit They’re real!

Hezký večer dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

Řasenka Benefit They’re real! je ve světě fandů dekorativní kosmetiky vychvalována až do nebes. Opravdu je tak báječná??? Zajímá vás, jak dopadlo moje testování? Čtěte dál. Poprvé, co jsem se rozhodla do nákupního košíku v Sephoře přihodit řasenku Benefit They’re real!, tak navíc byla zabalená s cestovní verzí řasenky. A to už byla vskutku neodolatelná koupě.

Celá roztoužená po nové hračce dychtivě jsem se pustila do první aplikaci černé řasenky. Protože hustý závoj řas s efektem umělých řas je dost lákavá návnada. Ale jak se říká sliby, chyby… Řasy jsem měla hezky rozdělené a bez slepování, co se mi s žádnou řasenkou z drogerií nepodařilo. Žasla jsem, že na dolním víčku se nerozmazala, jenomže extra prodloužení jsem nezaznamenala. Větší službu mi prokázala mnohem levnější konkurentka Maybelline v žlutém provedení, alespoň co se týče prodloužení řas. Ještě žádná řasenka mi neudělala, tak krátké řasy jako právě Benefit They’re real!. A tolik chvály ze všech stran na tuto řasenku…

Ani by mě nenapadlo, že ještě jí dám šanci. A tak při další návštěvě v Sephoře jsem svůj nákup završila onou řasenkou, když už byla tak hezky zlevněná. Druhý pokus a musím uznat, že si chválu právem zaslouží. Není mi jasné, jak se to mohlo stát, jestli jsem měla smůlu a s předešlou řasenkou natrefila jsem na zmetek. Umělý kartáček umožňuje snadnou aplikaci pro přirozenější vzhled, a pokud si vyhraji, tak je ze mě mrkací panenka. Zdá se mi, že se i mnohem líp odličuje, než tomu bylo u prvního setkání s touto řasenkou. Ale přece jenom trochu si musím rýpnout. Řasy po celý den nevydrží hezky natočené. I když to není zrovna nejlevnější investice, určitě se vyplatí. Vydržela mi až deset měsíců.

Klady:

·         neslepuje řasy,
·         nerozmazává se,
·         efekt umělých řas,
·         řasenka nevysychá,
·         dlouhá výdrž;

Zápory:
·         vyšší pořizovací cena,
·         řasy nevydrží hezky natočené po celý den;

Znáte řasenku Benefit They’re real!? A jaká je vaše oblíbená řasenka?

 

Žádné komentáře:

Okomentovat