středa 9. července 2014

Shledání s paletkou Urban Decay Naked


Hezký večer dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

V dnešním příspěvku vám představím líčení s úžasnou paletkou Urban Decay Naked. Paletka v sobě ukrývá dvanáct krásných stínů. Její recenzi jste si mohly přečíst již dříve, ale než se na ni pořádně vyřádím, chvíli potrvá, protože nabízí různé varianty barevných kombinací. Jednoduše make-up podle nálady. A jaká byla moje nálada při posledním shledání s paletkou UD? Pojďte se na to podívat.

Oči:

Aplikovala jsem podkladovou bázi pod oční stíny Urban Decay, Eden. K následnému líčení očí použila jsem paletku Urban Decay Naked. Celé víčko sjednotil stín Naked. Záhyb oka vykreslil stín Buck. Do vnitřního koutku oka a na střed oka aplikovala jsem Half Baked. Darkhorse zvýraznil vnější koutek oka. Stín Virgin jsem aplikovala pod obočí. Horní víčko orámovala tekutá linka Sensai, Black, kterou jsem lehce přetáhla nahoru. Paletka Shiseido, BR 602 zvýraznila obočí. Oblast pod oči prozářil korektor Helena Rubinstein Prodigy Liquid Light, 00 Universal. Dolní linku jsem vedla od vnějšího koutku oka stínem Half Baked, Buck a zakončila Darkhorse. Horní a dolní řasy natočila černá řasenka Benefit They’re Real!

Tvář:

Na celou tvář jsem nanesla podkladovou bázi Dior Pore Minimizer a poté make-up Sisley Phyto teint Éclat, 1 Ivory. Drobné nedokonalosti zakryl korektor Make Up For Ever Full Cover, 5. Make-up zafixoval sypký pudr Sisley Poudre Transparente, 0 Irisée. Ruměnec dodala tvářenka z paletky Too Faced Glamour To Go.

Rty:

Rty jsem orámovala konturovací tužkou Sephora, 20 Real Red a nanesla lesk na rty Inglot, 202.

Jak se vám líbí líčení?


Žádné komentáře:

Okomentovat