středa 23. července 2014

Slunce na molu


Krásné odpoledné dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

I přestože jsem si šaty pořídila na silvestrovskou party, sluší každému večírku bez ohledu na roční období. Objednala jsem si je z e-shopu, kde jsem zavítala poprvé, a tudíž si už nevybavuji název. Abych z balíku měla obrovskou radost, tak jsem následně musela narazit na ebay na dvojče těchto šatu, kde byly samozřejmě o dost levnější...

Objednala jsem je ve velikosti S a po rozbalení mě čekalo menší zděšení. Protože šaty spíše odpovídaly velikosti L. Naštěstí šikovná krejčířka si s tím hravě poradila. Šaty jsou z krajky a osázené pajetkami. Přední a zadní část šatu tvoří průsvitná látka, která přitahuje pohled na hluboký výstřih. Stačilo obout vysoké jehly a outfit byl dotvořen.




šaty ?; boty Guess;

Žádné komentáře:

Okomentovat