úterý 26. srpna 2014

Jaká matka, taková Katka

Hezký večer, dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

Určitě znáte to pořekadlo – Jaká matka, taková Katka. Ani se nemusím dlouze zamýšlet a hned vám řeknu, že na nás toto staré rčení vůbec, ale vůbec neplatí. Kolem výlohy se šaty předu blahem jako kotě v náručí své paničky. V teniskách si vymknu kotník i na úplné rovince. Když se nám po domě promenáduje pavouk, stačí zaječet a máma přiběhne jako nefalšovaný promovaný likvidátor pavouků, který nezná slitování.

Vysoké kramflíčky jsou pro mou mámu jasnou zbraní hromadného ničení ženského pohlaví. Místo pokochání se ve zkušební kabince se šifónovými šaty polaská se v elektru s příklepovou vrtačkou. Opatrně nakračuje kolem skříňky, tedy kolem pořádné skříně v koupelně, která ukrývá moje poklady z voňavé říše kosmetiky. Při pohledu na všechny ty lahvičky, hýřící všemi barvami láme si hlavu, na co se to všechno může používat. Zajisté už chápete, že když mámu chci potěšit kosmetickým balíčkem, musím jí každou krabičku či lahvičku pečlivě označit štítkem se stručným popiskem, kam se to aplikuje. Nemyslete si, že to mám jednodušší a také se občas cítím jako Alenka v říši divu. Protože vážně nevím, co je gola sada, nebozez či čepovačka!

Přesto všechno jsme si podobné, smějeme se spolu a pláčeme spolu. Sem tam se i přežene bouřka, ale vždy stojíme při sobě.

Oči:

Podkladovou bázi Too Faced nanesla jsem na víčka. K líčení očí posloužila paletka Urban Decay Naked. Záhyb oka zvýraznila barva Buck. Stínem Hustle vymalovala jsem celé pohyblivé víčko. Oblast pod obočí a vnitřní koutek oka projasnil stín Virgin. Na střed pohyblivého víčka jsem navíc aplikovala třpytivý stín Sidecar. Vnější koutek oka vymalovala barva Creep. Tekutými černými linkami Estée Lauder Double Wear se zvýraznily oči. Dolní víčko jsem orámovala barvou Hustle. Automatická černá tužka Estée Lauder vymalovala vnitřní linku. Korektor Helena Rubinstein Magic Concealer, 02 Medium zakryl tmavé kruhy. Paletkou Shiseido BR 602 zvýraznila jsem obočí. Horní a dolní řasy natočila černá řasenka Benefit They’re real!

Tvář:

Na tvář aplikovala jsem podkladovou bázi Dior Pore Minimizer. Pleť sjednotil make-up Sisley Phyto Teint Éclat, 1 Ivory. Sypký pudr Sisley Soft Glow, 0 Irisée zafixoval make-up. Tváře jsem poprášila bronzerem a tvářenkou z paletky Too Faced Glamour To Go.

Rty:

Rty jsem orámovala a vymalovala Lasplash Cosmetics Chubby Twist, 09 Rosy. Na střed rtů jsem nanesla lesk z paletky Too Faced Glamour To Go.



Žádné komentáře:

Okomentovat