neděle 31. srpna 2014

Ladybox srpen 2014



Hezký den dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

Jak již samotný nadpis napovídá, v dnešním příspěvku budete se mnou rozbalovat krabičku krásy. Ano, měla jsem měsíční pauzu od ladyboxu. Jenomže ne kvůli tomu, že bych z čista jasna zanevřela na krabičku, plnou vůní, překvapení a testování. I když je pravda, že si pohrávám s myšlenkou opravdu zanevřít, protože už delší dobu mě ladybox ničím nepřekvapil, jen mě usvědčoval, že s dalším a dalším vydáním je horší nadílka. Ale teď držím v rukou novou srpnovou nadílku a jsem z ní opravdu nadšená. Pojďme se, tedy pustit do rozbalování.


KEIMS REGENERAČNÍ BALZÁM NA RTY S GINKGO BILOBOU, 10 ml, plné balení

Pokud stejně jako já trpíte na suché rty, tak mi určitě dáte za pravdu, že nikdy není dost balzámů. Tento pomocník kromě toho, že pečuje o rty s regeneračními složkami, předchází předčasnému stárnutí pokožky rtů, navíc obsahuje i SPF 15. Jestliže pravidelně sledujete můj blog, tak dobře víte, že jsem zastánkyni jeleního loje. Proto si i tady u balzámové značky Keims musím trochu rýpnout, moje suché rty dovede zjemnit opravdu jen jelení lůj. Ale přece jenom mi to nedá a musím něco vyzdvihnout. Alespoň za vyzkoušení stojí přitažlivá vůně a lesk.

Cena – 199 Kč
Kde koupit? www.ladybox.cz


JORDANA LINKOVAČ SE ŠTĚTEČKEM, 4,5 ml, plné balení

Ke mně přiletěl krásný stříbrný odstín. Říkám, že krásný odstín, i když jsem spíše zvyklá na černé tekuté linky. Kdysi dávno byla jsem hrdou nositelkou růžových tekutých linek a uměla jsem s nimi doslova kouzlit. Naštěstí to je však už jen kdysi dávno, kdy jsem měla i mahagonovou barvu vlasů… Linkovač je opatřen štětečkem, s kterým se mi špatně spolupracovalo, ale možná jsem prostě děvče tak trochu nešikovné. Nemůžu si pomoci, ale stříbrná linka Jordana mě vůbec neuchvátila. Mám s ní jiné plány, které vám ráda předvedu v příštích omalovánkách. Jakoby toho nebylo už dost, že jsem, tedy děvče nešikovné, tak i jsem děvče citlivé. Oči mě z linek šíleně pálily a slzely.

Cena – 59 Kč


ANATOMICALS SPRCHOVÝ GEL, 250 ml, plné balení

Jakmile jsem si rozbalila svůj srpnový ladybox omámila mě překrásná vůně. Za voňavými orgiemi stál právě tento krasavec. Krásné oranžové balení se hezky vyjímá na poličce v koupelně. Mango a papája je to pravé sladké osvěžení, které pohltí všechny chmury! Asi jsem se zamilovala.

Cena – 119 Kč
Kde koupit? www.ladybox.cz


PAESE LAK NA NEHTY, 9 ml, plné balení

Na mě vyšel lak v odstínu č. 183 a jsem velice ráda, protože růžovky jsou moje oblíbené. Tato růžová barva je úplně jako pro panenku Barbie od Matella. Barva je hezky sytá, ale i tak jsem aplikovala dvě vrstvy, aby nikde neprosvítal. Lakovala jsem s ním ještě jenom v pátek, proto se neodvažuji psát o jeho výdrži, i když znám i laky, které hned na druhý den přestanou sloužit a začnou se olupovat. Momentálně mám drápky ostříhané, tak snad i na tom pidi zbytku bude vidět krásná barva laku.

Cena – 75 Kč
Kde koupit? www.ladybox.cz


CALYPSO DEMAKE-UP ODLIČOVACÍ HOUBIČKY VISKÓZNÍ, plné balení

Houbičky, které si hravě poradí s odlíčením pleti, nejsou pro mě žádnou novinkou. Když jsem si je nesla v nákupním košíku k pokladně, brala jsem je jako skutečný objev! Protože dobře víte, jak se při každodenní péči vatové tamponky vytrácejí neuvěřitelnou rychlostí. S odličovací houbičkou s pórovitou strukturou to vůbec nehrozí, protože je určena na opakované použití. Pravidelné vyprání může kdekoho obtěžovat. A určitě znáte ten trik, že se máte odličovat, dokud vatový tamponek není zcela čistý, u houbiček se to moc nedá praktikovat. Nacucá se do nich make-up až se vám bude zdát, že pořád máte co odličovat. Nevím, jak tohoto pomocníka uchovávat, protože po vyprání a usušení ztvrdne na kámen. Asi už je vám jasné, že zázračné houbičky putovaly do koše. Calypso houbičkám dám šanci, ale jejich budoucnost je fakt nejistá…

Cena – 26,90 Kč
Kde koupit? v drogériích





MIXA TESTOVACÍ BALIČEK PRO PLEŤ I POKOŽKU CELÉHO TĚLA, vzorky

Mixa se vzorky pleťové či tělové péče se už v ladyboxu mnohokrát otočila, proto je zbytečné se tady nějak obzvlášť rozepisovat. Ale přece jenom nějaká novinka připlula a to v podobě CC krému. Mini balíček vzorků byl přibalen do krabičky jako bonus.

Cena – od 149 Kč
Kde koupit? ve vybraných drogériích a hypermarketech


Budu ráda, když mi napíšete, jak jste byly spokojené se srpnovou krabičkou krásy?




Žádné komentáře:

Okomentovat