neděle 10. srpna 2014

Nenasytní sběrači slev

Hezký den dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

Slevy a totální výprodeje lemují výlohy s dámskou konfekcí skrz na skrz. Tyto nápisy svolávají všechny nákupní maniačky k útoku v honbě za nejlepším úlovkem. Pomalé pokladní třeste se! Alespoň na malou chvíli vymanit se z náruče hřejivých slunečních paprsků vstříc klimatizacím za bránou obchodních center. Tak vypadá pravé městské osvěžení.

Když ještě k tomu připočteme magnet slevových akcí, tak je to hotový ráj. Kdo by odolal třiceti, padesáti či až sedmdesáti procentům slev? Pod vlivem slevového opojení, kdy hnací silou jsou všude přítomní nenasytní sběrači slev, velice snadno sběhneme z cesty a už si domů hrdě vykračujeme s úlovkem, který nám bude ležet na dně skříně. Ze dne na den se zprvu luxusně vyhlížející kousek z útrob zkušební kabinky promění v obyčejný hadr!

Ruku na srdce, kolik takových hvězdných kousků vlastníme? Ve svém obuvníku mám páskové sandálky, které dokonce i po osudném – ze dne na den, zůstaly sice pořád luxusně vyhlížející, ale polemizovat o pohodlném lehkém krůčku, tak to už by byla zcela jin řeč. Pokaždé, když si je obuji, tak si nadávám, proč ještě neletěly do koše nebo aspoň jsem je nezahrabala někam daleko od pošetilé touhy producírovat se v nich. Protože mít odřený nárt až do krve je doplněk, který opravdu nemusím…

Vydala jsem se do pražského Palladia s jasným cílem doplnit svou Lush sbírku. Ale tak přece jenom jsem žena a nechala jsem se zlákat. První obchod, druhý i třetí a do očí mi bily cenovky s dvěstěkorunovými cifry ověšené šatičky, které jakoby řvaly: „Tak si nás konečně vem!“ Jedním okem jsem i mrkla na zkušební kabinku, ale dlouhá řada náruživých nákupních šílenců mě vrátila nohama pevně na zem. Tím bych ráda vzkázala profesorce Mgr., Ing. i PhDr., že ze semináře logiky přece jenom jsem si něco odnesla do života, i když moje snaha byla ohodnocená na známku – chvalitebný.


Brněnská Vaňkovka se nesla v poklidnějším brouzdání slevových akcí, a tak jsem si z Peek & Cloppenburg odnesla krémově bílé šaty s krajkou, které vám představuji v dnešním příspěvku. Věneček z umělého kvítí a střevíčky dodaly šifonovým šatům ten pravý titul něžné krásy. 

šaty Peek & Cloppenburg; boty Deliberti; věneček Claire's; 

Žádné komentáře:

Okomentovat