sobota 2. srpna 2014

Seznamte se s Panem Nožičkou a s Buffy


Hezký večer dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

Pleťové péči věnujeme důkladnou pozornost. Odličujeme, čistíme, tonizujeme a hydratujeme. Přece jenom povadlá pleť, rozšířené póry, pupínky či kožní maz bijí do očí a zásobujeme se další a další kosmetikou v nejrůznějších krabičkách, kelímcích a barevného provedení. V šrumci honby za krásnou zdravou pleť a to celé bez chemie nesmíme opomenout tělovou péči a samozřejmě taktéž bez jediné kapky chemie. Neotřelá vůně mýdla, relaxace v bohatě nadýchané pěně nebo osvěžující pohlazení sprchového gelu nestačí. Peeling je to pravé hýčkání.

Vím, pořád to tady dokola opakuji, ale co s tím nadělám, když ten voňavý krámek LUSH, tak moc mám ráda. Proto bych vám ráda představila dva představitele, tedy Buffy a Pana Nožičku pro pořádné drhnutí. Zamilujete si je už jen kvůli rozkošnému pojmenování, ale to není jejich jedinou předností. Jak tedy obstály v mém testování tuhé peelingy bez obalu?


BUFFY

Co říká LUSH dílna o Buffy? Peeling s obsahem bambuckého a kakaového másla vystupuje jako svérázná krotitelka tuků, zejména v oblasti zadečku. Navíc Buffy v sobě ukrývá mletou rýži, mandle a fazolky aduki pro exfoliační drhnutí pokožky.

Buffy si moje srdce získala ještě před tím, než jsem ji stačila pořádně otestovat. Mohla za to její vůně, kterou nemůžu jinak označit jako nádhera. Hezky mi provoněla šuplík v koupelně. Velká škoda je, že po spláchnutí peelingu vytratí se vůně. Při každém dotyku s tímto peelingem moje pokožka řvala blahem a cítila jsem se jako bych byla opečovávaná v luxusním spa salóně. I když to je žrout zadečkových tuků aplikovala jsem peeling na celé tělo. Exfoliační složka krásně promasírovala. Pokožka byla hebká na dotek a hydratovaná, že už nebyla potřeba aplikovat tělové mléko. Jediné mínus, co vidím v tomto zázraku je, že s vodou kostka peelingu rychle ubývá. Proto není vhodné kostku pro podvodní masáž aplikovat v celku, ale před každým použitím si kousíček odkrojit. A zbytek pečlivě zabalit třeba jako já do pečícího papíru. S Buffy jsem si vystačila na devět použití.

Klady:

·         příjemná relaxace,
·         navozuje pocit luxusního ošetření,
·         krásná vůně,
·         hebká pokožka.
·         vyživuje.


Zápory:

·         těžší aplikace.




PAN NOŽIČKA

Pan Nožička je skutečná úleva pro zmáhané nohy. Vyznačuje se specifickou citrusovou vůní, která pro někoho může být už až moc výrazná. Když Buffy provoněla šuplík, Pan Nožička provoněl celou koupelnu. Ale stačí, spláchnou a vůně je fuč (naštěstí). Machr zelený Pan Nožička pečuje o suchou a hrubou kůži tlapiček s obsahem pemzy, jojobového oleje a mořské soli. Aspoň tak na sebe láká na stránkách LUSH. Aplikace vyžaduje chvilku trpělivosti, zkoušku nervů či jen šikovné ručičky, protože šíleně moc se drolí a s kontaktem s vodou se okamžitě rozpouští. Nožky lehce zjemnil, ale na klasickou pemzu nemá a s hrubou kůží si neporadí. Taktéž i Pana Nožičku je nutné balit do papíru. Část jsem nechala nezabalenou a při dalším použití se mi v rukou rozpadl. Pan Nožička mě svým roztomilým vzezřením obšťastnil na čtrnáct použití.

Klady:

·         příjemná relaxace,
·         zajímavý vzhled.


Zápory:

·         slabé výsledky,
·         není vhodný pro hrubou kůži,
·         špatná aplikace,
·         drolí se.



Znáte LUSH peelingy? Právě testuji další peeling Aqua Mirabilis LUSH z voňavé rodinky kostek. Tak se máte na co těšit. Loučím se s přáním hezkého zbytku soboty.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat