neděle 17. srpna 2014

Trpí i vaše skříň paranormální aktivitou???

Krásné nedělní dopoledne dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

Nakupování je pro mnohé z nás slastí největší. Je to hobby, které pořád baví i drsný sport, protože nateklé bolavé nohy z nakupovacího maratonu jsou jen pro silné povahy. Je to způsob, jakým relaxujeme či řešíme třeba nevydařené rande, je to vášeň. A právě to je ta vlastnost, kterou muži na nás nejvíc nesnášejí. Připadá jim to děsně marnivé i zdlouhavé - pobíhat mezi regály s oblečením.

Vyjdeme ze zkušební kabinky a v póze modelky hezky s rukami v bok (vypnout prsa a zatáhnout bříško) ptáme se: „Miláčku jak mi to sluší?“ Zdrcená hora testosteronu, padlá únavou, žíznivá a hladová z posledních sil vzhlídne k nám a jasně odpoví: „Vypadáš úžasně!“ Drahému se však nerozzářily oči samým štěstím z luxusního materiálu látky nebo ze zvolené barvy, která zvýrazňuje sluncem políbenou kůži. Pouze se mu rozsvítila “mužná“ kontrolka, jak rychle prchnout z obchodu. Řeknu vám, že tato “mužná“ kontrolka není jen záležitostí našich partnerů. Dobře s ní vychází i můj bratr, který jakmile zbystři, nepatrný pohyb zkušební kabinky, tak i přes celý krámek vysílá komplimenty ke mně: „Vypadáš fantasticky, nádherně prostě super!!!,“ i když jsem ještě úplně nestačila vyjít před kabinku.

Tímto bych ráda vzkázala všem mužům, kteří tak horlivě nesnášejí nakupování se svými partnerkami, sestrami a matkami - jsme v tom nevinně. Naše přeplněné skříně až k prasknutí vykazují paranormální chování a my pořád nemáme co na sebe. A potom děláme to pro vás, nás totiž až tak nebaví strávit víkend přehrabováním se v módních kouscích a tahat se s taškami až domů…

Na závěr by se měli pánové zamyslet, jak oddaně sledují televizní přenosy, kde partička vyznavačů podkolenkové módy následuje každý pohyb kulatého nesmyslu, jakoby to byla dlouhonohá blondýna s alergií na oblečení, co si to žene napříč zeleným trávníkem.

Na sobě mám šaty z pražského obchodního centra Šestka, kde sídlí můj oblíbený obchůdek Party 21. Šaty jsou jako stvořené pro party, které nejsou svázané konvencemi jen nezkrotným prožitkem ze zábavy. Centimetre, o které jsem ochuzená jsem si alespoň dopřála střevíčky Guess. Mějte se krásně, jdu si něco hezkého koupit, protože opravdu nemám co na sebe!

šaty Party 21; boty Guess

Žádné komentáře:

Okomentovat