pondělí 8. září 2014

Barevná kapacita




Krásný začátek týdne dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

Každý z nás už zajisté zažil “Den Blbec,“ kdy se nic nedaří a smůla se lepí na paty. Pokud ještě k tomu připočtu, že se na nás valí nahromaděné úkoly a náš šéf či třídní učitelka nevkročili do nového dne zrovna pravou nohou, tak se rázem nad zprvu sluncem zalitém dni, zatáhnou mračna. Fanatici volající po umění jak být klidný rozdávají jasné rady. Stačí totiž napočítat do deseti a zhluboka dýchat. Jak prosté, nádech, výdech, jedna, dva, tři… Při napočítání do třiceti si uvědomuji, že jsem ještě více rozčílená! Psychologické žvásty vědeckých kapacit nejsou nic pro mě. Protože na mě platí jedině barevné kapacity a ty si umím opravdu užít. Stačí si se obléknout do barev a hned se mě zmocní příval pozitivní energie, i když mi před nosem ujede tramvaj. Nic se neděje, za chvíli přijede další.

Rozdávám úsměvy do všech stran a zamračené tváře pod tíhou stresu a strastí oděné do odstínů šedi pokládají si otázku: „Na čem jenom ujíždí?“

Ujíždím na barevném šatníku!

šaty zahraničí; náhrdelník zahraničí; náramek Six; boty Gianni

Žádné komentáře:

Okomentovat