pondělí 22. září 2014

Pan dokonalá tlapka

Krásný začátek týdne dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

S tvrzením, že je pes nejlepší přítel člověka, budou souhlasit všichni milovníci čtyřnohé lásky. Pro lidi, kteří žijí ve tmě, poněvadž zrak jim vypověděl službu, to platí dvojnásobně ne i trojnásobně. Chlupáč, který právem nosí titul vodícího psa, nejen plní onou otřepanou frázi nejlepšího přítele, ale provází nevidomého světem vidomých.

Vodící pes se nerodí, vodící pes se stává, za čímž stojí dlouhá práce trpělivosti. S jedním takovým šikulou bych vás ráda seznámila. Jmenuje se Henry neboli Henrýšek Pelíšek, jak ho ráda přezdívám a je mu sedm let. Čas od času máme tu čest a Henrýška Pelíška hlídáme, proto jsme velcí kamarádi. Kromě klasických povelů jako lehni, sedni, zůstaň či ke mně umí i tolikrát zaštěkat kolik mu ukážete prstů na ruce a to už je kousek hodný i do velkolepé manéže. Zatímco moje slečinka Čučoriedka se divokým štěkotem, co nezná konce, málem dusí, jeho jako promovaného chlupáče nemůže rozhodit vzteklá směs za plotem s alergií na každý cizí pohyb. Můj vlastní psí miláček neposlechne a spíše jsem to já, kdo musí chlupaté výsostí vyhovět. Tak to si potom nedovedete představit, jaký je to požitek, že aspoň vypůjčený Henrýšek Pelíšek poslechne na slovo.

Přece však není úplný svatoušek… Pan dokonalá tlapka má tak trochu mlsný jazýček. Ještě ani nestihneme prostřít stůl k nedělnímu obědu a už čumáček zbystří všechny ty lahůdky. Rázem jsou drahé školy a dobré mravy zapomenuté! Moje Čučoriedka je míru mil, co leccos odpustí, ale její sestřička Snehulienka je jiná povaha, co si tvrdě chrání, co má doma. Vypleněná miska s vodou mění jindy roztomilého plyšáčka Snehulienku v monstru s ohněm, šlehajícím z očí. Ještě víc jí pocuchají nervy, když promovaná chlupatá elita po svém přídělu granulí sfoukne i mini verzi výživy pro bišonky. To už musíme zakročit, aby mlsný jazýček neroztrhala!

Ptát se, jak se vám líbí outfit, se v tomto případě jeví jako naprosto zbytečné, protože hlavní hvězda je tady jasná. Vaše Miss Alexy je pouhým doplňkem a víte co, vůbec mi to nevadí, protože Pan dokonalá tlapka je můj nejlepší přítel! 

šaty Comtessa; sako Fashion Hit; pásek Mango; punčochy Calzedonia; boty Mixer; klobouk Reserved

Žádné komentáře:

Okomentovat