pondělí 6. října 2014

Kabelková fantasy



Hezký večer dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

Už dlouho jsem si nekoupila žádnou kabelku a to je mám tak ráda. Jen s postupem času zjišťuji, že nepotřebuji desítky kabelek, u kterých se budu obávat, kdy mi v rukou rupne řemínek nebo kdy se vnitřní kapsička promění v děravou skrýš. Pokud opomenu dárky od rodiny a známých, reprezentující nejrůznější styly, barvy, materiály, tvary, velikosti Made in China, opravdu se vyplatí poohlédnout po kvalitě. Kabelka je v tom krásná, že prolíná praktičnost, poněvadž jakmile vytáhneme paty z domu je potřeba všechny věci, bez kterých se neobejdeme v něčem přepravit a poskytnout jim náhradní domov. Náhradní domov nemusí zapáchat přechodným hnízdečkem, ale dokonale může poskytnout přepychové schoulení. Nic méně se i povyšuje na módní atribut, kdy jako módní doplněk přímo ohromuje i dolaďuje celý outfit. Protože nudným šatům může dodat šmrnc právě správně zvolená kabelka.

Tímto vás nenavádím, abyste se bezmyšlenkovitě vrhli na své úspory a vydaly se vstříc butiku Luis Vuitton a jakoby pomatené stavem amnézie vypustily z hlavy, že potřebujete koupit pračku, protože prát v rukou bylo možná sexy v letech rozpuku našich prababiček, ale dneska je to spíše děsný vopruz. Jenomže kdybychom se měly zamyslet, na kolik těch šuntů nám padá prach, které si mohou jenom zdát o výbavě prachového pytlíčku a kolik nás to stálo dohromady, tak zajisté by se cifra vyšplhala k luxusní řadě.

Kážu, kážu, ale i ten největší mudrlant se může seknout, a tak jsem se sekla. Při nevinném procházení mého oblíbeného butiku jsem se zakoukala do jednoho takového šuntu. I když musím uznat, že cenou se můj rozkošný šunt kradmo blížil do noblesnějších vod luxusu. Kabelka však byla na třikrát zlevněná, proto ve finále i přísná skrblice by neodolala. Ani mě neudivuje, že tak dlouho se tato kabelka držela zuby a nehty vystavěná v regálu až jsem si pro ni přišla. Protože si někdy říkám, že takovéto šílenosti může ocenit jenom moje srdce. Kabelka protkaná kožíškem ve mně evokuje pocit, že i já jako vzorný létomil se těším na plískanice, nezbedný vítr, který vlasy pročeše podle svého podzimního stylu i na ucpaný nos. 

kabelka Comtessa

Žádné komentáře:

Okomentovat