čtvrtek 16. října 2014

Peeling LUSH Aqua Mirabilis pro všechny milovníky sušenek!

Hezký večer dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

Pravidelné čtenářky nezaskočí zpráva, že moje pobláznění do Lush nadále pokračuje. Jako každá vášeň, tak i moje neskonalá touha po víc a víc LUSH voňavých serepetiček všemožných barev a tvarů se už totiž přehoupla z nevinného pobláznění do opravdové zamilovanosti, do opravdové lásky. Ale i mezi tak silnou nabídkou zbloudí slabší jedinci…

Dost bylo předbíhání a čtěte dál. Čtěte recenzi na peeling Aqua Mirabilis od Lushu. Pokud si vzpomínáte, tak v jednom z minulých příspěvků mohly vás zaujmout ódy na peeling Buffy. Ne, že bych zanevřela na úžasnou Buffy, jen jsem chtěla zkusit zas něco nového. Tak trádá dnes už je tady další kostka pro masáž celého těla. Voňavé zvláčňující silice a výživné másla pečují o kůži jako opravdová lázeňská kúra.

Na první pohled se mi kostka Aqua Mirabilis zdála jako dvojče již výše zmíněné Buffy. Jenomže po důkladnějším zkoumání či spíše důkladnějším přičichnutí zklamala mě slabší vůně než, na které jsem už zvyklá u Lush produktů. Buffy mi voněla mnohem víc. Po vsáknutí, peeling zahalil kůži do vůně sladkých sušenek. U Aqua Mirabilis postrádala jsem zahalení koupelny do omamné vůně, jakoby mi společnost nedělal parfemovaný LUSH přeborník, ale jen obyčejný peeling. Při kontaktu s vodou rychle ubýval. Na jedné straně pokožku vydrhl mnohem drsněji, než jsem byla zvyklá u Buffy a zároveň peelingový efekt je slabší. Nehydratoval až tak jako Buffy, proto jsem se po koupeli neobešla bez tělového mléka. Ocenit však musím, že se nedrolil. Musel se ze mě stát velký šetřílek, a tak po rozporcování mi vyšel asi na devět koupelí. Vodu zbarvil jako bych se koupala v mléce. Jenomže pokud bych měla zapomenout na pozitivní myšlení, tak by mi zbarvení vody spíše připomínalo, jakoby se ve vodě cachtal někdo, kdo to už opravdu potřeboval… Po vypuštění vody z vany na dně uvízly zrníčka z peelingu. Aby mi kostka vydržela co nejdéle čerstvá, tak jsem nespotřebovaný peeling pečlivě zabalila do pečícího papíru.

Klady:

·         relaxační koupel,
·         nedrolí se,
·         jemná vůně sušenek.


Zápory:

·         slabší peeling,
·         drsnější,
·         nehydratuje,
·         rychle ubývá,
·         slabší vůně.

Znáte peeling Aqua Mirabilis od Lushu? Nebo jaký je váš favorit?




Žádné komentáře:

Okomentovat