úterý 21. října 2014

Shledání s paletkou Dior, Petal Shine

Hezký večer dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

Příspěvky do rubriky Omalovánky vznikají následovně: rychle se nalíčím, i když ne pokaždé to úplně jde rychle, vyfotit a pak hurá do ulic. Ale třeba vás i napadla otázka: „Kdoví jak to líčení vypadá na konci dne?“ A tak na konci jednoho takového dne jsem se vyfotila. Samozřejmě, že už bylo třeba se přepudrovat a rtům dodat barvu, ale jinak už make-up nepotřeboval žádné další dodělávky. K líčení očí jsem použila paletku Dior v odstínu 809 Petal Shine. Luxusní paletce za tu dobu, co se známe, dala jsem už pořádně zabrat. A tak z pěti harmonických odstínů zůstaly dva oční stíny nebo spíše jeden a čtvrt… Paletky mám ráda, ale ne vždy je zárukou, že všechny odstíny půjdou na dračku. Jak už to tak bývá, zprvu jsem se vrhla na ty líbivější barvičky. Jestli poslední vytěžený poklad nezklamal, tak na to se můžete podívat na fotkách. Snad mi bude odpuštěno, že jsem nevyfotila celou make-upovou výbavu pro toto líčení, jsem totiž tak trochu líná…

Oči:

Začala jsem nanesením podkladové báze Too Faced a sjednocením víčka očním stínem Sephora, Creme Caramel N11. Pohyblivé víčko zvýraznil světlejší stín a záhyb oka tmavší barva posledních zbytků paletky Dior, 809 Petal Shine. Vnitřní koutek oka a oblast pod obočí projasnil stín MAC, Nylon. Horní víčko orámovala černá linka ve fixe Sensai, kterou jsem ještě zjemnila tmavším stínem z paletky Dior, 809 Petal Shine. Dolní víčko jsem orámovala taktéž tmavším stínem z paletky Dior, 809 Petal Shine. Tmavé kruhy zakryl korektor Helena Rubinstein Prodigy Liquid Light, 00 Universal. Dolní a horní řasy natočila černá řasenka Yves Rocher Sexy Pulp. Obočí vykreslila paletka Shiseido BR 602.

Tvář:

Pod make-up nanesla jsem podkladovou bázi Dior Pore Minimizer. Pleť sjednotil make-up Guerlain Tenue De Perfection, 02 Beige Clair. Matný závoj dodal sypký pudr Sisley Soft Glow, 0 Irisée. Tváře jsem lehce poprášila tvářenkou MAC, Pink Swoon.

Rty:

Rty jsem bez konturky zvýraznila leskem L'Oréal Paris Shine Caresse v odstínu Lolita.

Jak se vám líbí líčení. A volily byste takovéto líčení spíše na večer nebo na den?



Žádné komentáře:

Okomentovat