pátek 31. října 2014

V roli vizážistky a stylistky



Hezký večer dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

Dlouho jsem přemýšlela, jestli tento příspěvek dát dokupy a zveřejnit ho zde, vám - mým milým čtenářkám. Říkala jsem si, jestli vás to zaujme? Anebo nebylo by lepší, kdybych raději publikovala již ostřílené recenze??? A tak to tady máte… Zdá se, že až téměř slavnostně podruhé v historii existence mého blogu na těchto stránkách zazářil někdo jiný než moje maličkost.

Naposledy jsem vám představila bráchu s extrémním make-upem a dneska při pátečním večeru bych vás ráda seznámila s kamarádkou Péťou, která si svou milou povahou získá každého. Náš společný projekt se nesl v duchu PROMĚNY a vznikl v září, když ještě počasí přálo fotografickým experimentům v exteriéru. Naplno jsem si vyzkoušela roli vizážistky a stylistky a musím říct, že mě to velice bavilo.

Zvolila jsem výraznější make-up a tři odlišné outfity, které jsem čerpala ze své vlastní zásoby. Výsledné outfity by se daly pojmenovat jako party, rozverná a dáma. Poslední dvě fotky byly zachycené PŘED proměnou.

Mějte se krásně a užívejte víkendu a ještě se zeptám - jak se vám líbí moje proměna?

šaty H&M; pásek Comtessa; rukavičky Comtessa; boty Stroll; čelenka Bijou Brigitte;
triko Comtessa; sukně Comtessa; boty zahraničí; věneček Claire's;
halenka Mango; sukně Peek & Cloppenburg; náhrdelník Comtessa; čelenka H&M;

Žádné komentáře:

Okomentovat