pondělí 3. listopadu 2014

Ladybox říjen 2014



Hezký večer dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

Po dlouhé době mohu směle prohlásit, přivítejme nabušenou říjnovou krabičku krásy. Počáteční nadšení se však po bližším prozkoumání rozplynulo, ale o tom až později… Tým ladyboxu si pro nás nachystal od všeho kousek. Kvalitní péče o pleť, dekorativní zkrášlující kosmetika, která zvládá sjednotit pleť i dodat letní bronz, s posledními zbytky make-upu popere se micelární voda, vyživující tělové mléko s obsahem kakaového másla a nezapomenout na hřívu jako korunu krásy. Říjnová nadílka byla doplněná časopisem Krásná a Zdravá. Pojďte se mnou rozbalit ladybox!



CATRICE MAKE-UP NUDE ILLUSION, plné balení

Nechci, aby to vyznělo nafoukaně, ale již delší dobu, co už mám za sebou nakupování make-upů z regálů drogérie je mi jasné, že za dvě stovky kvalitní sjednocení pleti nenajdu.  Jak jsem si rozbalila v říjnovém ladyboxu make-up Catrice, tak mě doslova uchvátil design obalu s docela vyhlížejícím luxusním dojmem. A tak jsem si říkala: „Mlč, ty nevrlá pesimistko a dej šanci zázraku za 199 Kč!“ Zatáhla jsem za plastový vršek, abychom se vzájemně lépe poznaly. A co se (ne)stalo?! Plastový dávkovač s víkem se oddělil od skleněné lahvinky a moji bílou halenku pokřtil podklad s matujícím krytím. Tak probíhalo naše nesmělé, ale i troufalé oťukávání.

Při výběru make-upu mi určitě dáte za pravdu, že nejtěžší je právě správný výběr odstínu. Proto když jsem viděla drobný popisek odstínu, tedy 020 Rose Vanilla, tak jsem se mále osypala hrůzou. „Rose, to nemůže být nic jiného než růžovoučký podtón!“ hlodalo moje myšlenky. Ale světe div se, růžová vanilka dokonale splynula s barvou mé pleti. Potěšilo mě krytí, které i bez korektoru zamaskovalo červená místečka. Make-up je bez parfemace, což velice oceňuji. Cena se přece jenom projevila na kvalitě a zmatňující efekt vydržel pouhé dvě hodiny. Po této době se i celkově podklad Catrice jakoby vytratil a začala prosvítat červená místa, která zprvu tak dobře překryl. Výrobce uvádí, že make-up obsahuje pigmenty odrážející světlo pro rozzářenou pleť. Žádné speciální rozzáření nezaznamenala jsem a dále poskytuje ochranu proti UVA a UVB záření.

Cena – 199 Kč
Kde koupit? Rossmann, Tesco a Kaufland



W7 BRONZE SHIMMER, plné balení

Bronzery mám velice ráda a ještě raději je doplňuji s tvářenkou. Bronzer pro mě naprosto neznámé značky byl zabalený do jednoduchého a přesto efektivního designu. Bronzové pohlazení se vyznačovalo jemnou vůní, která neurazí. Tváře opravdu stačilo jen lehce poprášit touto sytou barvou. Podle výrobce je bronzer protkaný třpytkami a skutečně z plastového kolečka, kde se ukrývala bronzová barva, usmívala se třpytivá zář. Ale stačilo aplikovat a po třpytkách není vidu. Co mě však nepotěšilo, bylo, že po necelých třech hodinách bronzer ztrácel svou intenzitu. A každé tři hodiny se přemalovávat, tak to není nic pro mě.

Cena – 199 Kč
Kde koupit? www.ladybox.cz



AUBREY ORGANICS BIOTIN REPAIR SCALP TONIC, cestovní balení

Cestovní balení o obsahu 60 ml je docela štědré a přece jenom na nějakou chvíli vydrží. Do všemožné vlasové péče jsem přímo šílená. Proto mě vlasové tonikum vůbec nezaskočilo, i když je pravda, že tuto značku jsem neznala. Co takové tonikum umí? Oživuje zdraví pokožky hlavy, tlumí podráždění kůže a dodává vlasům objem. No, není to báječné? Vlasová péče, to není pouze šampon, kondicionér a maska. Za zdravé vlasy je nutné bojovat i vlasovým tonikem. Vlasové tonikum z krabičky krásy mě trošku zaskočilo, že se dávkuje ve formě spreje, což zajisté umožňuje snadnou a rychlou aplikaci. Jsem totiž zvyklá na skleněné ampulky. Vůně je uváděná jako citrusová. Nejsem si jistá, jestli cítila citrusy, ale žádný pochyb, že je to příjemná vůně. Jak už to tak u vlasové péče bývá, je třeba vytrvat aplikovat tonikum pravidelně, protože zázraky ze dne na den nečekejte. Objemu se moje vlasy nedočkaly, ale jestli náhodou objemem nemyslí výrobce rozcuchanou hřívu po vmasírování do pokožky hlavy…

Cena – 79 Kč



PALMER’S CBF MASSAGE CREAM FOR STRETCH MARKS, cestovní balení

Pár krasavců od značky Palmer’s CBF se už v ladyboxu objevilo a musím uznat, že kakaové máslo voní fantasticky. Tentokrát nás obšťastnili tělovým mlékem, které předchází vzniku strií. Obrázek na tělovém mléku napovídá, že zrovna tento krasavec se stane zaručeným pokladem pro nastávající maminky. Ale my, které nejsme v očekávání, využijeme vyživující složení mléka třeba na suchou kůži. Tělové mléko má skvělou konzistenci, která se snadno roztírá, rychle vstřebává a nezanechává mastný film. Jen si musím postesknout za tou fantastickou vůni, kterou zde postrádám.

Cena – 199 Kč



VICHY PURETÉ THERMALE ODLIČOVACÍ VODA 3 v 1, cestovní balení

Velká škoda, že Vichy micelární voda nám byla dopřána pouze v slabém 30 ml balení. Plastová lahvička je tak mrňavá, že se mi ani nechce věřit, že opravdu má oných 30 ml. V úvodním dopisu jsem se dočetla, že odličovací voda odličuje, čistí i zklidňuje s obsahem termální vody. Lze ji použít na tvář a oči a vyhovuje i citlivé pleti. Musím potvrdit, že je to tak a navíc byla šetrná i na, moje citlivá kukadla!

Cena – 335 Kč
Kde koupit? v partnerských lékárnách Vichy



VICHY IDEALIA LIFE SERUM, vzorek

Usoudila jsem, že Vichy sérum, které se zatoulalo do krabičky, jako bonus není vhodné pro moji pleť, a tak ho pošlu dál. Mámě určitě udělá velkou radost, i když je to jenom 1,5 ml vzorek. Výrobce se ohání frázemi jako - bojuje proti známkám stárnutí a vyživuje pleť negativně ovlivněnou životním stylem. Výsledkem je sjednocený odstín, svěží pleť i vyhlazené póry.

Cena – 899 Kč
Kde koupit? v partnerských lékárnách Vichy


Jak se vám líbí říjnový ladybox a co vás nejvíce zaujalo?

Žádné komentáře:

Okomentovat