čtvrtek 20. listopadu 2014

Sjednocení pleti pod taktovkou Guerlain



Hezký večer dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

Hned na úvod se budu muset přiznat, jsem totiž make-upová nevěrnice. Ano, už je to tak, nevystačím si s jedinou značkou make-upu na celý život. Baví mě experimentovat a při spotřebování těchto zkrášovadel se s radostí vrhám do víru nového zkoumání, testování a především objevování nových značek. Ale i přesto se při dalším a dalším sjednocením pleti moje stanovisko nemění. Protože můj požadavek zní srozumitelně: ZMATNIT PLEŤ. Na svou obranu ještě musím doplnit, že make-up Guerlain jste už mohly zaznamenat v rubrice omalovánky a to s řadou Lingerie De Peau.

Tentokrát pod drobnohledem stojí zástupce francouzského půvabu luxusní značky Guerlain, make-up Teneue De Perfection. Pokud vás zajímá, jak uspěl ve zkoušce zmatnění, tak čtěte dál.

Make-up Tenue De Perfection

Co o make-upu Guerlain Tenue De Perfection říká samotný výrobce? Fluidní make-up zajišťuje dokonalé splynutí s pletí a báječně kryje drobné nedokonalosti. Obsahuje křemíkové částice, které pohlcují přebytečný maz. Bezchybný vzhled pleti zaručuje 16 hodinovou prodyšností pokožky. Výsledkem hedvábné konzistence make-upu je sjednocení tón pleti s přirozenou barvou, matná, svěží a především bezchybná pokožka.

Díky ultra-jemné textuře dokonale přilnul k pokožce a výsledkem byl přirozený vzhled. Pleť byla perfektně sjednocená, projasněná a hladká. Nezvýrazňoval póry a navíc chránil před UV zářením. S krycí schopnosti to však výrobce trochu přehnal. Poněvadž jeho krycí schopnost byla spíše střední, a tak s jednou vrstvou jsem se bez korektoru neobešla. Dobře se vrstvil a už i překryl všechny neduhy pokožky – prokleté drobné nedokonalosti. Moje smíšená až mastná pleť byla po pohlazení make-upu Guerlain Tenue De Perfection perfektně zmatněná. Make-up opravdu vydržel po celý den bez chybičky. Skleněná průhledná lahvička s plastovým aplikátorem tvořil elegantní design obalu. Z lahvičky se nesla jemná vůně, která při aplikaci se vytratila do ztracena, a tak se nekonal žádný bolehlav.

Klady:

  •   SPF 20,
  • pro všechny typy pleti,
  •  sjednocuje tón pleti,
  • zmatňuje,
  • ultra-jemná textura, 
  • nevytváří nepřirozený vzhled masky, 
  • snadná aplikace,
  • luxusní design.

Zápory:

  • vyšší pořizovací cena.

Také jste make-upovou nevěrnicí nebo zůstáváte oddané své oblíbené značce? Znáte make-up Guerlain Tenue De Perfection? A jaký je váš oblíbený make-up? 


P.S.: Můj bratr umí ocenit mou fotogeničnost a položit mi poklonu, a tak okomentoval tyto moje fotky se slovy: „Vypadáš tady jak opilá…“
 



Guerlain Tenue De Perfection, 02 Beige Clair
Přidat popisek

Žádné komentáře:

Okomentovat