čtvrtek 11. prosince 2014

Bronze Doré


Krásný večer dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

Jestliže nemusím promyšleně obracet každou minutu, tak velice ráda si vyhraji s líčením očí. Baví mě namíchat si oční stíny k obrazu svému. Barevná škála kombinací, která vplouvá do mé mysli v nekonečném fantazírování. Naopak někdy opravdu stačí zvolit jeden správný stín a i ta nejúžasnější fatamorgána o kouřovém líčení by jednoduše vyhasla. Ten správný stín se ukrýval v paletce Guerlain. Navíc jsem ještě zvolila perleťový k prozáření, ale to je taková klasika. Dost bylo řečí kolem a pojďte se mnou pustit se do omalovánek!

Oči:

Jako obvykle začala jsem nanesením podkladové báze pod stíny Too Faced. Na celé pohyblivé víčko a do záhybu oka aplikovala jsem nejtmavší stín z paletky Guerlain Bronze Doré 481. Z Guerlain paletky jsem ještě použila nejsvětlejší stín k prozářením oblasti pod obočí. Horní víčko orámovala kočičí linka gelovými linkami Estée Lauder Double Wear, 01 Black. Horní a dolní řasy natočila černá řasenka Lancome Grandiôse. Obočí zvýraznila fixa Touch Back Eyebrow Marker, Dark Brown.

Tvář:

Aplikovala jsem podkladovou bázi pod make-up Dior Pore Minimizer. Pleť sjednotil make-up Guerlain Tenue De Perfection, 02 Beige Clair. Make-up jsem zafixovala sypkým pudrem Sisley Soft Glow, 0 Irisée. Tváře zvýraznil bronzer z vánoční paletky Estée Lauder Pure Color, 02 Bronze Goddess Medium.

Rty:

Rty zvýraznila rtěnka Clarins Rouge Prodige, 103 Miami Pink. A máme vymalováno.

Jak se vám líbí moje líčení?



Žádné komentáře:

Okomentovat