úterý 9. prosince 2014

Fajnová vánoční atmosféra s MAC


Krásné odpoledne dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

A nejotravnější otázkou číslo jedna se stává: „Máš už nakoupené dárky?“
„Ne, ještě nemám!“
Zdá se, že Ježíšek v zastoupení vaší Miss Alexy tak trochu zaspal. Nemyslete si, že je to moje vlastnost, která by mě výstižně popisovala. Vánoční dárky jsem usilovně střádala již od léta a v říjnu, kdy jsem byla dostatečně zásobená, tápala jsem: „Jaký zvolit balicí papír?“
Jenomže tento rok se vyžívám v úchylce – jak vše stihnout na poslední chvíli. Den co den dobíhám autobusy, tramvaje nebo metro. Cestující v MHD proklínají řidiče, proč raději na to pořádně nedupnul. Kyselé tváře jakoby mi vyčítaly slabý čas. Ale tak běh mi nikdy nešel a ještě k tomu na podpatkách. Takový menší adrenalin…

Včera jsem se vydala do ulic s jasnou výzvou. Hlava, plná nápadů, co komu pořídit. Stačilo projít branou pražského OC Nový Smíchov a rázem se mi vymazal pečlivě uložený hardisk. Fajnová vánoční atmosféra! Zákazníci nervózně přešlapovali u pokladen, unavené grimasy prodavaček lemovaly ne jeden krámek i kýčovitá výzdoba, kdyby náhodou někdo opomenul svátky klidu a pohody. Co víc očekávat od přeplněného baráku, sdružujícího možné i nemožné tužby v šest hodin večer.

Nakonec alespoň s drobnostmi jsem si ukořistila jednu papírovou tašku před lačnou náručí nenasytných sběračů vánočního pokladu. Zatím to vypadá, že Ježíška se dočká, jen moje zlatko Čučoriedka, pokud ovšem nezklame česká pošta.

Od toho humbuku si dejme pauzu mojí recenzí na báječné pudrové oční stíny MAC! Tuto recenzi jsem vám už dříve slibovala, ale až dneska přišel její čas. Svou zásobu MAC klenotů jsem rozšířila o tři pomocníky ve fialovém, tyrkysovém a modrém provedení. Mohly jste je dokonce zaznamenat i v rubrice Omalovánky.

MAC slečinka fialová – Parfait Amour: je přesněji modrofialová jemná až průhledná slabě pigmentovaná barva s povrchem Frost. Hůře se pracovalo s tímto stínem, protože k docílení uspokojivého tónu jsem se dopracovala až po téměř nekonečném vrstvení. Fialová po nanesení má hodně daleko od barvy, která se ukrývá v jednoduchém plastovém obalu. Vhodné až nutné je před aplikaci tohoto stínu víčko sjednotit bílým stínem nebo rovnou další fialovou kolegyní. Ale zase na druhou stranu Parfait Amour je ideální pro denní líčení jen to chce pořádnou dávku trpělivostí.

MAC paninka tyrkysová – Aquadisiac: jako stvořená k prozáření pohledu s povrchem Lustre pro jemný lesk. Oblíbila jsem si ji zejména v kombinaci s černým stínem. Dá se s ní hodně vyhrát pro výrazné večerní líčení, ale i běžný denní make-up. Její dokonalá sytost barvy nevyžaduje vrstvení.

MAC dáma v modrém – Deep Truth: trojici mých nových kamarádek završuje opravdu sytá výrazná barva s povrchem Frost. Deep Truth vynikne v celé své kráse zejména k večernímu líčení, ale věřím, že odvážné make-upholičky se s ní vyblbnou i během dne. Krásně i orámuje oči místo očních linek.

Klady:

  • téměř vůbec nepráší, 
  • krásné syté barvy (až na odstín Parfait Amour), 
  • jemná hladká textura, 
  • drží po celý den, 
  • pro denní i večerní líčení.


Zápory:

  • vyšší pořizovací cena, 
  • slabá pigmentace u odstínu Parfait Amour.


Znáte MAC stíny z mojí trojky? Jaké odstíny nejraději používáte k líčení očí?

MAC oční stíny: Parfait Amour, Aquadisiac, Deep Truth.


Žádné komentáře:

Okomentovat