sobota 13. prosince 2014

Koupelové orgie s Yves Rocher – Hruška v karamelu


Krásný večer dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

Stihla jsem už pro vás nafotit líčení na velkolepou silvestrovskou party. Se zveřejněním mého díla přece jenom si dám ještě na čas. Pokud milujete extravaganci v záplavě barevné rozkoše, tak se máte na co těšit.

Ale teď pod drobnohledem netrpělivě vyčkává sprchový gel Yves Rocher Hruška v karamelu. Jestliže pravidelně brouzdáte blogo sférou Miss Alexy, tak zajisté pro vás Hruška v karamelu není žádná neznámá. Přesně tak, nedávno jsem vám totiž představila omamnou vůni z lůně přírody v podání toaletní vody.

A jak tedy dopadlo testování sprchového gelu? Ani sama nevím či je to konzistencí nebo barvou sprcháče, ale hodně mi připomíná vaječný koňak. A to nejsem žádná koňaková víla. Složení je zcela rostlinného původu s gelem z bio aloe vera a bez parabenů. Po otevření se z plastové flašky line překrásná vůně. Jenomže s proudem vody je rázem po vůni. Hruška v karamelu nestačí provonět kůži. A ani v koupelně nezanechá po sobě žádnou voňavou stopu. Když to shrnu, sprchový gel Yves Rocher z limitované edice mě docela zklamal. Ale pokud někomu stačí pouhé jemné čištění pokožky, tak si budete rozumět.

Klady:
  • rostlinný původ, 
  • jemně čistí pokožku, 
  • 400 ml za 119 Kč.

Zápory:
  • limitovaná edice, 
  • slabá vůně.
Znáte limitovanou edici sprchového gelu Yves Rocher Hruška v karamelu? Jaký je váš oblíbený sprchový gel?

Dnes mě doslova vyděsil telefonát od mámy, když mi oznámila, že měla bouračku! Naštěstí se nikomu nic nestalo. Viník, který to celé zapříčinil, ujel od nehody. Z minuty na minutu se nám může celý svět zhroutit. Všechny ty plány i nevyřčená slova… Proto moje milé čtenářky dávejte na sebe pozor i v tomto zběsilém předvánočním shonu!


Žádné komentáře:

Okomentovat