sobota 3. ledna 2015

Ladybox prosinec 2014


Krásný večer dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

První příspěvek v novém roce. Ohlédnout se za starým rokem, bilancovat, co nám rok 2014 dal i vzal. Co nám z této rovnice lásky, zármutku, šťastného shledání, pomluv, bohatých zážitků nebo stresů může vzejít? Probuzení do noční můry anebo vyhlížející světlo ve tmě? Jak se zpívá v jedné písničce: „Jaký si to uděláš, takový to máš.“ Žíravou tíseň neházejme na vyšší moc, ale přiznejme si, jakých chyb jsme se dopustily. Chyby jsou častokrát dobře zakamuflované, aby nás do syta dusily a bodaly. Může se za nimi skrývat třeba naše naivní rozhodnutí pustit si k tělu nesprávné lidi nebo bludný kruh, z kterého nevíme najít cestu ke spáse. Pokud přece jenom věříte v nevyzpytatelnou sílu osudu, tak vězte, že bude lepší vysmát se tomuto mystickému seskupení a začít věřit sama sobě. Dostat odvahu a vydat se vstříc lepším zítřkům! Pokud vaši životní cestu doprovází samý sluneční svit a jen sem tam se prožene nepodstatný mráček, tak nezapomeňte na opalovací krém s vysokým faktorem a neuhýbejte ze své cesty! A prosím hlavně žádné předsevzetí, které jenom zaneprazdňují mysl, ale tvrdá práce, abychom už nemusely jen snít, ale naše sny žít. Vše nejlepší v roce 2015!!!

Listopadový Ladybox jsem prošvihla, ale už jsem zase zpět s testováním dekorativní a pečující kosmetiky z vánoční krabičky krásy. Prosinec bývá v zastoupení Ladyboxu velice štědrý. Vybírat můžete z krabičky pro něj a ze zlaté edici. Zlatá edice je velice lákavou nadupanou krabičkou krásy. Ale jak se mi stalo, už minulý rok zase se po ní rychle zaprášilo a na mě nic nezbylo. Dost bylo fňukání a pojďte se mnou rozbalit vánoční Ladybox. A pokud si myslíte, že jsem s rozbalováním vyčkala až na Ježíška, tak jste na omylu.



FIGS&ROUGE HAND CREAM FRENCH VANILLA, plné balení

Krém na ruce si mě získal hned na první dojem. Zajímavý design obalu mi učaroval. I když jsem si zprvu myslela, že barevně naladěná vanilka je zubní pasta. Krém pohladil suché ruce s péčí kakaového másla a antioxidantů. Sladká vůně vanilky se stala mojí neutišující závislostí. Krém se rychle vstřebal bez mastného filmu. Ruce byly provoněné a hebké na dotek. Z tohoto produktu jsem měla největší radost.

Cena - £ 6.95



E STYLE KAJAL EYE LINER, plné balení

Na mě připadla kajalová tužka na oči v odstínu Grey neboli první šedá v mém make-up šuplíčku. Tužkou jsem orámovala horní a dolní víčko a navíc ještě jsem zvýraznila vnitřní linku. Vnitřní linka neměla dlouhé trvání, za to horní a dolní linka držela po celý den. I když aplikace nebyla úplně nejjednodušší. Nejvíc se mi zavděčila kajalová tužka tím, že nedráždila moje citlivé oči. Šedá varianta se mi osvědčila pro běžné denní líčení.

Cena – 49 Kč



SKIN&CO ROMA SICILIAN LIGHT SERUM, vzorek

Sérum určené pro povadlou pleť, zaneřáděnou vráskami putovalo dál, protože svou smíšenou až mastnou pleť pořád ještě držím dál, od takovýchto vymoženostech. Úvodní dopis informoval, že sérum se vyznačuje zjemňujícími i hydratačními účinky a předchází stárnutí pleti. Ale moje zvídavá povaha nemohla si nevšimnout překrásné kakaové vůní.

Cena – $80



AUBREY ORGANIC BODY SPRITZER, cestovní balení

Vánoční krabička krásy mi nadělila přírodní vůni maliny, plnou esenciálních olejů. Cestovní balení bylo s docela štědrou 30 ml výbavou. Lehké sladké aroma si mě získalo, jen výdrž už nebyla tak okouzlující.

Cena - $6.95



CREA-M TESTOVAÍ BALÍČEK, vzorky

Crea-m španělské výroby v testovacím balíčku poskytl pět vzorků péče o pleť a tělo. S hydratačním krémem pro citlivou pleť jsme se hned skamarádily. Pleť vyživil a nezanechal mastný film. Antiaging Sérum, Revitalizing Cream a Skin Brightening jsem přeposlala k testování mámě. Bust Remodelling Gel jemnou vůni provoněl pokožku. Lehká gelová konzistence se snadno roztírala a rychle se vstřebala bez lepkavého filmu. Celou vizi španělské značky spojuje hravý design recyklovatelných obalů bez obsahu parabenů.

Cena – od 549 Kč
Kde koupit? www.ladybox.cz



COLOR CLUB LAK NA NEHTY, cestovní balení

Červený lak na nehty se vyznačoval sytou barvou, a proto jsem si vystačila s jednou nanesenou vrstvou. Jenomže velkým zklamáním Color Club (ne)zázraku byla pro mě slabá výdrž. Ještě ten samý den po aplikaci se mi lak ošoupal. Hotový propadák. Pozitivně mě naladil pouze fakt, že laky Color Club nejsou testované na zvířatech.

Cena – 119 Kč
Kde koupit? www.mojesminky.cz



MYTHOS PŘÍRODNÍ TĚLOVÉ MLÉKO Z OLIV A ALOE VERA, vzorek

Přírodní tělo mléko lehké konzistence se rychle vstřebalo a nezanechalo mastný film. Pokožku zahalilo do nádherné vůně s extraktem z oliv a aloe vera, mandlovým olejem a bambusovým máslem. Kůže byla hydratovaná, vyživená a neuvěřitelně jemná. Ideální péče pro všechny druhy pokožky.

Cena 235 Kč



SCHWARZKOPF PROFESSIONAL BLONDME KERATINOVÝ OBNOVUJÍCÍ ŠAMPON, cestovní balení

Po vlasové péče BlondMe už delší dobu jsem pokukovala. Upřímně ani mě nelákal šampon určený k uhlazení a vyživení suchých vlasů spíše jsem se zaměřila na barvení. Ale pořád jsem se neodvážila objednat si tu vychvalovanou barvu a proměnit se v pravou blondýnku. Šampon mě zaujal příjemnou vůní, a i když jsem bruneta, tak se mi zdálo, že mi vlasy lehounce prosvětlil. Vlasy byly hebké a snadno se rozčesaly.

Cena – 299 Kč
Kde koupit? Ve vybraných kadeřnictvích.



Co vás nejvíce zaujalo z vánoční krabičky krásy?

Žádné komentáře:

Okomentovat