pondělí 26. ledna 2015

Lancome vánoční exkluzivní set v červeném kabátku potřetí



Krásný večer dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

Věřím, že pořád nemáte dost a kosmetické pohárky, pravých gurmánek žadoní o další porci na slavnostní tabuli. Ale už pšššt, podává se hlavní chod, dekorativní nálož Lancome vánočního setu.

Lancome tvářenka Blush Subtil, 02 Rose Sable, plné balení

Když si dáme tu práci a napatláme na sebe řádnou porci make-upu, ale samozřejmě ve vší počestnosti za přirozenou krásu a celé dílo zafixujeme pudrem, byla by velká škoda opomenout tvářenku. Zprvu nenápadně vyhlížející barva na tváře ze zkrášlujícího arzenálu umí s pleti hotové divy. Protože to, co make-up a pudr dovede zamaskovat, potlačit nedokonalosti, tak ruměnec prozáří celý obličej. Rázem i unavená pleť dostává šmrnc.

Tvářenka, která se ukrývala, v kufříku měla jemnou růžovou barvu, protkanou třpytivou září. Třpytivé tváře, to může pro někoho znít jako scénář z hororu. Obličej zasypaný třpytkami, tak to není pro mě představa o dokonalém make-upu. I když se tvářenka v luxusním obalu zdála nevím jak třpytivá, na tvářích nebylo stopy po blýskavých drobcích. Součástí tvářenky byl i štěteček. Jak už to tak bývá, všechny tyto miniaturky pomocného náčiní jsou pastvou pro oko, ale pro nalíčení je třeba šáhnout po jejich větší variantě. Tvářenka má v sobě vyrytý znak Lancome – růži a i po nespočtu zhýralého dovádění, růže si drží svého místa. S pudrovou tvářenkou se mi dobře pracuje. Jen jí musím vyčíst, že docela dost práší, a tak nejednou pokřtila zrcátko, které dotváří luxus a eleganci celého provedení. Pokud vás děsí, aby si vás nezaměňovali za hvězdu vánoční televizní klasiky Marfušu, žádný strach. Tvářenku jsem naopak musela spíše vrstvit, abych docílila dostatečného ruměnce. Bez porušení vydržela po celý den.

Klady:

  • luxusní design, 
  • jemná barva, 
  • drží po celý den.

Zápory:

  • vyšší pořizovací cena, 
  • práší.

Lancome Blush Subtil, 02 Rose Sable


Řasenky Lancome: Hypnose Doll Eyes, Hypnose Drama, Hypnose Mascara Volume, cestovní balení

Docela mě mrzelo, že do kufříku bylo naděleno cestovní balení řasenek o pouhých 2 ml. Možná by bylo příjemnější jediné plné balení, ale zase na druhou stránku aspoň jsem si mohla vyzkoušet vějíř dlouhých a hustých řas v podání Lancome a zjistit, která řasenka je pro mě ta nejlepší. A opravdu jsem si vybrala! Řasenky se lišily jenom v jiném provedení aplikačního kartáčku. Právě různě zatočené kartáčky neusnadňovaly aplikaci. Všechny však na jedničku řasy prodloužily, zahustily a neslepovaly. Nerozmazávaly se a vydržely po celý den. Moje přecitlivělé oči neměly žádné námitky. Odlíčení bylo rychlé a snadné. Ještě je třeba dodat, že všechny řasenky byly v černém odstínu, a tak mi to nejvíc vyhovuje.

Lancome Hypnose Doll Eyes – aby řasenka voněla??? S Lancome je vše možné. Vůně byla příjemná a nedráždila ani moje citlivé oči. Menší zážitek z pražské MHD. „Dobrý den, krásně voníte. Byl to příjemný zážitek sedět vedle vás. Děkuji“ a muž se ztratil v davu vystupujících cestujících. Neměla jsem na sobě žádný parfém, ale jenom řasy natočené a provoněné řasenkou Lancome Hypnose Doll Eyes.

Lancome Hypnose Drama – hodnotila bych ji jako ta s největším kartáčkem, s kterým se už hůře pracovalo. Neobešlo se to bez vatové tyčinky, aby napravila neplechy, obtisklé na víčku.

Lancome Hypnose Mascara Volume – tato řasenka si mě získala a uvažuji, že bych si ji koupila, ale už konečně v plném balení.

Klady:

  • zahustí, 
  • prodlouží, 
  • dokonale rozčeše, 
  • efekt umělých řas, 
  • drží po celý den, 
  • snadné odlíčení, 
  • nedráždí citlivé oči.

Zápory:

  • vyšší pořizovací cena, 
  • obtížnější aplikace.


Lancome Hypnose Doll Eyes
Lancome Hypnose Doll Eyes
Lancome Hypnose Mascara Volume
Lancome Hypnose Mascara Volume
Lancome Hypnose Drama
Lancome Hypnose Drama

Tekuté rtěnky Lip Lover, 355 Framboise Étoile, Lip Lover 337, Lip Lover 316 Rose Attrape-Coeur, cestovní balení

Ach, zase jsem zoufala nad drobným cestovním balením… Nejsem si jistá, jestli označení tekuté rtěnky je to pravé. Měkký jemný aplikátor ulehčuje nanášení. Použila jsem samostatně, ale i přes rtěnku. Moje rty si tuto lahůdku velice užívaly. Nevysušovaly, nelepily a rty se krásně leskly. Dobře mi sedl i barevný výběr. Červená, růžová a světlounce růžova základ, s kterým se nic nepokazí. Tekuté rtěnky by měly být víc pigmentované, proto bych Lancome nadílku spíše přirovnala k leskům. A jak už to tak u lesků bývá, výdrž je nic moc.

Klady:


  • snadná aplikace, 
  • nevysušuje, 
  • nelepí, 
  • krásný lesk, 
  • výběr odstínů.

Zápory:
  • vyšší pořizovací cena, 
  • slabá výdrž.
Lancome Lip Lover, 355
Lancome Lip Lover, 337
Lancome Lip Lover, 316


Nemáte ještě pořád dost? Rády byste si přidaly? V příštím článku se bude servírovat paletka očních stínů Lancome Hypnose Palette Doll Eyes, kajalovou tužku na oči Lancome Le Crayon Khol a další speciality pro mlsné kosmetické jazýčky.

Žádné komentáře:

Okomentovat