úterý 13. ledna 2015

Lush Karma Kream nejen pro dobrou karmu


Krásný večer dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

Co je víc než si po dlouhém dnu napustit horkou vanu? Po horké koupeli dopřát pokožce hydrataci a vůni tělovým krémem. Nebudu se vás ptát, jestli věříte na karmu. Raději se s vámi podělím o svého nového společníka z koupelny.

Lush Karma Kream

Tělový krém našlehaný v černém plastovém kelímku, ale už jsem si přece zvykla na prostý design obalů z Lush pokladnice. Ano, vůně byla tím hlavním lákadlem. I když jsem nebloudila od regálu k regálu po voňavém Lush krámku spíše to bylo rande naslepo, trefila jsem se. Karma Kream, nabitý mandlovým olejem, zemitou pačuli, borovicovou silicí i svěžím pomerančem s citronovou trávou vytváří nezapomenutelný exotický zážitek. Výrazné orientální aroma může být pro některé povahy už moc. Můj citlivý nosánek neměl s tím žádný problém. Když jsem se s ním večer natřela, ráno jsem pořád ještě měla krásně provoněnou kůži. A navíc stačilo mi jednou se namazat Karma Kreamem a noční košilka mi voněla až do dalšího vyprání. Specifickou vůni nešlo s ničím jiným zaměnit či srovnávat. Stačilo přivonět a další moje závislost vyplula na povrch.

Velkým plusem byla lehounká konzistence. Nebylo zapotřebí na sebe kydat na kila orientálního klenotu, protože k aplikaci postačila troška krému. Snadno se roztíral, okamžitě se vpil do kůže a nezanechal mastný film. Kůže byla dokonale hydratovaná a hebká na dotek. Navíc Karma Kream výborně regeneroval i namáhanou pokožku rukou. K velké exotice obdržela jsem dokonce i vzorek mýdla Karma a byla to pořádná dávka voňavé rozkoše. Tenhle tělový krém pořídila jsem za 595 Kč.

Klady:
  • zajímavá orientální vůně,
  • lehká konzistence,
  • k aplikaci stačí troška,
  • hydratuje,
  • jemná pokožka,
  • nezanechává mastný film.


Zápory:
  • vyšší pořizovací cena.



Znáte krém na tělo a ruce Lush Karma Kream? A jaký je ten váš favorit v péči o pokožku těla? 


Žádné komentáře:

Okomentovat