středa 7. ledna 2015

Mydlinková…


Krásný večer dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

Část Ježíškové výbavy pro své milované pořídila jsem v Lushu. Když už jsem se ocitla v té omamné říši barev, vůně, všehochuti, tak jsem si musela i pro sebe uždíbnout alespoň kousek toho ráje. Ano, leden se nám rozjel na plný plyn a pořád se nemůžu odvrátit od vánoční pohody. Mějte se mnou ještě chvíli strpení, než ze sebe dostanu všechny své dojmy.

Nedělá mi žádný problém vykřičet do světa, že se umím pořádně rozmazlit. A nepotřebuji k tomu sedmimílové boty, které by mě zavedly do nejluxusnějších uliček s módou. Ani nepotřebuji povečeřet v noblesním podniku, kde při objednání slavnostního chodu si jazyk projde náročnou gymnastickou sestavu a při sečtení a potržení naskočí cifra, až rozum stojí. Stačí mi napustit si vanu, zapálit svíčku, pustit si hudbu a ponořit se do horké lázně s knížkou. Anebo jen tak zavřít oči, vypnout pochmurné myšlenky a unášet se ve víru mydlinek. Ale přiznám se, že kdybych nepoznala voňavý krámek Lush, tak asi těžko bych se spokojila s mýdlem jako s famózním relaxačním spojencem.



Rock Star

Růžové krájené mýdlo nebylo pro mě žádnou novinkou. Dobře jsem věděla, do čeho jdu, protože už jsme se dřív seznámila s jeho vzorečkovým kolegou. Vůně bonbonů a vanilky i z té nejzahořklejší povahy udělá měkouše. Krémová růžovka nevysušovala a pokožka byla jemná na dotek. Po koupeli vystačila jsem si bez tělového mléka a žádnou újmu jsem nepostřehla. Kůži zahalila do sladké vůně, která dlouho vydržela. Krémová konzistence mýdla usnadňuje aplikaci, ale na druhou stranu – rychle ubývá. Radovánky s Rock Star se těžko maskují, a tak v koupelně po mě zůstala sladce voňavá stopa. Stačí přivonět a všechny strasti budou růžovější…

Klady:
  • nevtíravá sladká vůně,
  • krémová konzistence,
  • vhodné na celé tělo,
  • nevysušuje,
  • zanechává jemnou a hladkou pokožku,
  • provoní kůži.


Zápory:
  • rychle ubývá
  • vyšší pořizovací cena.



Godmother

V růžovofialovém balíčku na mě čekalo ještě jedno sladké pokušení. Fialka Godmother, s kterou jsem se vrátila do krásného času dětství, kdy jsem se ládovala žvýkačkami Pedro. Výrobce Dobrou vílu přirovnává s vánoční stálicí Snow Fairy. Snow Fairy jsem sice nezkoušela, ale jedno vím jistě, že sladce ovocné vůně se nejde nabažit. I když mu původně Lush dílna vdechla život jako mýdlo na ruce, nedám na něj dopustit ve sprše. Nevysušuje pokožku a stejně jako i u Růžovky Rock Star tu překrásnou vůni překrývat tělovým krémem přišlo by mi marnotratné. Výsledkem byla úžasně hebká a provoněná kůže. Zdálo se mi, jakoby mýdlo ani neubývalo. A jako tečka na závěr, Dobrá víla krásně provoněla celou koupelnu. Už jsem to tady i dříve rozepisovala, ale opravdu krájená mýdla od Lushu jsou báječná k provonění šatní skříně.

Klady:
  • nevtíravá sladce ovocná vůně,
  • vhodné na celé tělo,
  • nevysušuje
  • hebká pokožka na dotek,
  • provoní kůži,
  • dlouho vydrží.



Zápory:
  • vyšší pořizovací cena.




Znáte růžovofialovou dvojku krájených mýdel od Lushu? Do horké vany se raději ponoříte s mýdlem nebo s pořádně nadýchanou pěnou do koupele? Mějte se krásně a hurá na mydlinky! 

Žádné komentáře:

Okomentovat