úterý 17. února 2015

Expresní odlíčení s Yves Rocher



Krásný večer dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

Ani nevím, proč jsem se obloukem vyhýbala obchůdku Yves Rocher. Dodala jsem si odvahu poznat nepoznané a ráda se již vracím do říše kosmetických tajů s neodolatelným francouzským šarmem. Ráda bych vám představila mého favorita z Yves Rocher klonu. Čím jsem starší či víc zdatnější ve světě kosmetiky, tak si uvědomuji, že nestačí ve velkém stylu o pečovávat pleť řadou krémů, maskovat nedostatky make-upem, ale věnovat pozornost i výběru toho správného odličovadla. A u odličovače na oči to platí dvojnásobně.

Yves Rocher expresní odličovač na oči s chrpou

Dvoufázový odličovač v sobě ukrývá sílu bio chrpy a podle výrobce poradí si i s voděodolnou řasenkou. Přiznávám, že voděodolnou řasenku jsem nezkoušela odlíčit, ale nebuďme tak skeptické a věřme, co káže velký Yves Rocher. Slovo “expresní“ nemá v názvu jen tak pro nic za nic, protože opravdu hravě odlíčí i ty moje pořádné make-upové fantasmagorie. K odlíčení očí jsem si vystačila s jediným vatovým tamponkem. Jakmile jsem přiložila na víčko tamponek s odličovadlem, zdálo se mi, že hodně mastí. Po chvilce po nepříjemném pocitu mastného filmu nebylo stopy. A čemu jsem byla nejvíc vděčná modrému odličovacímu pramenu? Nedráždil moje citlivé až přecitlivělé kukadla!

Mohla bych se dlouze a dlouze zamýšlet, ale opravdu jsem nenašla žádnou nevýhodu, kterou bych mohla na vás vybafnout. Dokonce i pořizovací cena, která bývá mým trnem v oku nad záplavou chvály, je v tomto případě bez výtky.

Cena – 139 Kč za 125 ml

Klady:

  • přijatelná cena, 
  • stačí malé množství,
  •  rychlé a snadné odlíčení, 
  • osvěžuje, 
  • nezanechává mastný film, 
  • vhodné i pro citlivé oči.


Zápory:

  • žádné.


Znáte Yves Rocher expresní odličovač na oči s chrpou? S kterým odličovadlem se nejraději odličujete? 



Žádné komentáře:

Okomentovat