pondělí 23. února 2015

Gerard’s, výživa s jílem a ovocnými AHA kyselinami



Krásný večer dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

Ještě, když jsem byla malá Miss Alexy a máma si nevěděla rady, jak mě utišit.
Protože jsem vystrkovala růžky jako pořádně zlobivé dítko, slýchávala jsem: „Pokud nebudeš hodná, přijde bubák!“
Neposkvrněnou dětskou mysl zaneprázdňovala otázka: „Jak ten bubák asi vypadá?“
Na tu otázku nenašla jsem doteď odpověď. Možná bubák ani není mužského rodu. Možná je to jenom žena, která ve zkrášlovacím procesu nezanedbává péči o pleť a dopřává pokožce výživu v podání pleťové masky.

Promiňte, protože pokaždé, jak se doma producíruji s nánosem pleťové masky, tak mám dojem, že už jsem odhalila totožnost bájného stvoření, na které se odvolává nejeden zoufalý rodič s hyperaktivní ratolestí. Alespoň mě o tom, přesvědčily vyděšené výrazy nečekané návštěvy…

Seděla jsem v čekárně kosmetického salonu a čekala jsem na svých vykoupených devadesát minut slasti, kdy hbité prsty masérky zregenerují namožené svaly. Neoslovil mě bohatý výčet dámských časopisů s jasným podtitulem “Jak zhubnout? Jak vypadat mladší? Nebo jak najít pana Božského?“ Ponořila jsem se do katalogu s nabídkou kosmetických vymožeností k ošetření pleti. A zrovna tady mi do oka padla pleťová maska Gerard’s.

Pleťová maska Gerard’s s jílem a ovocnými AHA kyselinami

Maska dále obsahovala pochoutky pro pleť jako mandlový olej, kyselinou mléčnou, zelený čaj i výtažek ginko biloby. Značka Gerard’s si zakládá na využívání přírodních ingrediencí a zcela se vyhýbá chemickým parfémům konzervačním látkám. Proceduru je vhodné opakovat jednou týdně.

Bohatství plné jílové výživy a ovocných AHA kyselin se ukrývalo v jednoduchém balení a přitom v tak krásném provedení. Namalované květiny na jinak obyčejné plastové tubě dodaly, obalu výjimečnost designu Maska byla stvořená pro mastnou a smíšenou pleť, ale nedoporučuje se citlivé pokožce.
Překvapila mě konzistence, která spíše připomínala krém než hutnou pleťovou masku, což ovšem v sobě skrývalo samé pozitiva. Maska se snadno nanášela. Stačilo malé množství a dobře se roztírala po pokožce. Doba působení masky byla výrobcem stanovená na deset minut. Vůbec nic se nestalo, když jsem dobu působení protáhla. Ocenila jsem, že omytí vodou šlo zase díky báječné konzistenci rychle a bez problému. Výsledkem byla dokonale pročištěná, rozjasněná a zmatněná pokožka. Černé tečky a vyrašené pupínky úplně nezmizly, ale daly se na ústup.

Cena: 530 Kč za 50 ml


Klady:

  • design balení, 
  • bez parfemace, 
  • přírodní přísady, 
  • snadná aplikace,
  •  čistí, 
  • rozjasňuje, 
  • stahuje póry, 
  • absorbuje přebytečný maz, 
  • redukuje zčervenání.

Zápory:

  • horší dostupnost, 
  • vyšší pořizovací cena.


 
Znáte značku Gerard’s? Dopřáváte si jednou týdně vyživující bombu vaší oblíbené pleťové masky? Nebo to flákáte?


Žádné komentáře:

Okomentovat