úterý 3. února 2015

Jak se nalíčit na ples?


Krásný večer dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

Plesová sezóna nekončí a mě neopouští výjimečnost slavnostní chvíle, kdy muži se promění v elegány jako ze starých černobílým filmů a ženy s noblesním krokem v dlouhých róbách připomínají pravé urozené šlechtičny. Pokud si lámete hlavu, jaký zvolit make-up, nechte se inspirovat. Výrazné kouřové líčení se bude dokonale vyjímat na parketě plesového veselí, ale i na nejednom večírku.

 
Oči:

Začala jsem podkladovou bázi Urban Decay, Original. K líčení očí použila jsem převážně paletku Urban Decay Naked. Celé víčko jsem sjednotila sypkým pudrem Sisley Soft Glow, 0 Irisée. Záhyb oka a vnější koutek oka zvýraznil stín Gunmetal. Do vnějšího koutku oka jsem ještě navíc aplikovala barvičku Creep. Pohyblivé víčko vykreslil stín Half Baked. Oblast pod obočí prozářil stín MAC, Nylon. Horní víčko orámovaly černé tekuté linky Sensai. Tmavé kruhy zamaskoval korektor Benefit Ooh La Lift. Dolní linku jsem vedla barvičkami z paletky Urban Decay Naked - Half Baked a Creep. Kajalovou tužkou Lancome Le Crazon Khol, 01 Noir zvýraznila jsem vnitřní linku. Obočí vykreslila paletka Shiseido, BR 602. Horní a dolní řasy natočila černá řasenka Lancome Hypnose Doll Eyes.

Tvář:

Nanesla jsem podkladovou bázi Dior Pore Minimizer. Tvář sjednotil make-up Guerlain Tenue De Perfection, 02 Beige Clair. Make-up zafixoval sypký pudr Sisley Soft Glow, 0 Irisée. Ruměnec zvýraznila tvářenka Lancome Blush Subtil, 02 Rose Sable.

Rty:

Rty jsem orámovala konturovací tužkou Maybelline, 150 Stellar Pink a vykreslila rtěnkou Clarins Rouge Prodige, 103 Miami Pink. Poté jsem rty obtiskla do kapesníku a přetřela Lancome Lip Lover, 316.


Jak se vám líbí moje líčení? Jak si představujete perfektní make-up na ples? Volily byste výrazné kouřové líčení nebo spíše jemnější barevné kombinace? A pokud vám nechybí soutěživý duch, tak se zapojte do giveaway o lednový ladybox, nadupaný nejlepšími produkty roku 2014!
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat