neděle 8. února 2015

Jen tak nějaké tělové mléko? Ne, hotová vonná kompozice!

Krásný večer dámy a slečny, zkrátka milé ženy!


Víkend završíme opravdovou lahůdkou pro všechny vybíravé nosánky. Až mi je líto, že blogo světem nejde přenášet vůně…

Víte, jak se to říká, že nic není zadarmo, tak v parfumerii Douglas jsem si přišla k tělovému mléku Dolce a měla jsem to zadarmo! I když ne úplně tak zadarmo, protože jsem se pořádně rozšoupla a jako náplast za krvácející peněženku mi byla předána do péče fantastická vonná kompozice. Jednoduchá lahvinka i přes nevábivou umělou hmotu misí v sobě eleganci a luxus. Stačilo pohledět na tu nádheru a šestý smysl mi napovídal, že uvnitř se bude skrývat hotový unikát. A opravdu to tak bylo. Dolce snad ani není tělové mléko, ale luxusní parfém o konzistenci tělového mléka.

Směs bílých květů, svěží papáji, pižma a kašmíru pro voňavý zážitek evokující krásu a smyslnost. Vůni bych zařadila do kategorie těžších parfémů, ale žádný bolehlav. Tělové mléko se snadno roztíralo, rychle se vstřebalo a nezanechalo mastný film. Stačilo se ráno natřít a pokožka zůstala po celý den krásně provoněná, že jsem mohla s klidným svědomím opomenout můj oblíbený parfém. Dolce dopřát pokožce celého těla bylo luxusní slasti nezapomenutelného zážitku. Stačilo tělové mléko i jenom zlehka nanést na krk, zápěstí a za uši a vůně se hezky rozvinula. Okouzlující aroma dodala pokožce sametovou hebkost i potřebnou dávku výživy. Samozřejmě pokud vaše pokožka naléhavě potřebuje vláhu, nezachrání vás vonný elixír, jehož hlavním posláním je unést vás do říše voňavé rozkoše.


Klady:

luxusní design obalu,
překrásná originální vůně,
místo parfému,
sametově hebká pokožka,
dlouhá výdrž.


Zápory:

vyšší pořizovací cena.


Máte rády parfémovaná tělová mléka? A pořád máte času dost zapojit se do giveaway o lednový ladybox s nejlépe hodnocenými produkty za rok 2014. 


Žádné komentáře:

Okomentovat