pátek 6. února 2015

Lush Amandopondo relax

Krásné odpoledne dámy a slečny, zkrátka milé ženy!


Zase jsem to udělala. Znovu a zas jsem si našla záminku, abych se vypravila do pražského Palladia. Široko daleko není k sehnání tak křupavý chleba jako právě z Palladia v Albertě. Ale kdy naposledy jsem si tam dopřála boží dar??? Ani sama nevím, jak se to stalo a najednou jsem se ocitla v říši vůně, barev i nespočtu testrů, lákající k vyzkoušení. A na bochník droždí bylo zapomenuto… Když mi nabídl pomoc sympatický prodejní asistent z voňavého Lush krámku, měla jsem si nechat poradit. Že by se ve mně probudila emancipace? Ne, jenom prostá tvrdohlavost.

Amandopondo… Co se skrývá za tak krkolomným názvem? Tuhá koupelová pěna z Lush dílny. Přivoněla jsem ke všem pěnám, až jsem se začala ztrácet v omamném obláčku parfemace. Samotný voňavý bochánek je mistrovským dílem až mi bylo trochu líto rozpustit ho pod tekoucím proudem vody. Drobná růžička byla korunou krásy a její lístky se rozprostřely ve vodní lázni. Užila jsem si horu pěny. Z bublinkové koupele jsem spíše cítila osvěžující citrusy než vůni po růžích. Citron a pomeranč, jenomže právě vůně růží mě navnadila k nákupu tuhé pěny. Nemůžu za to, ale já jsem na sladké. Celkově se mi tato vůně zdála slabší. Nebyla to žádná omračující smršť, která by za mnou v koupelně nechala voňavou stopu, jak jsem si na to zvykla s pěnou Comforter. I tak kůže byla lehce provoněná a jakoby vyživená, že jsem se nemusela natřít tělovým mlékem. Nenadrobila jsem si celou pěnu naráz, a tak mi vydržela na šest pořádně vybublaných koupelí.

Klady:

  • potěší i oko,
  • stačí málo,
  • bohatá pěna,
  • jemná vůně,
  • nevysušuje pokožku.


Zápory:

  • vyšší pořizovací cena.



Znáte tuhou pěnu Lush Amandopondo? A pořád máte čas zapojit se do giveaway o lednový ladybox s nejlepšími produkty roku 2014.


Žádné komentáře:

Okomentovat